Jeg gjør et forsøk pÃ¥ Ã¥ jobbe noen timer…..

Formen var vel ikke så mye å skryte av da klokka ringte, og det var bare med den største kraftanstrengelse jeg klarte å komme meg ut av senga og inn i dusjen.  Etterpå måtte jeg sette meg ned å slappe av litt…. Akkurat da hadde jeg mest av alt lyst til å gå å legge meg igjen.

Jeg var ikke akkurat speedy til å gjøre meg klar, så jeg endte opp med å ta 9 banen ned til byen.  Så sent er det alltid sitteplass, og det var et stort pluss for jeg tror faktisk ikke at jeg hadde orket å stå hele veien til Jernbanetorget.

Det kjennes ut som om jeg har vatt i hodet, pluss at jeg likesom ikke helt er tilstede i egen kropp.  Jeg føler som om jeg sitter på min egen skulder å følger med på alt jeg foretar meg…, merkelig følelse.  Etter å ha sittet rolig i to dager, så trenger kroppen å venne seg til å være aktiv igjen…. det tar litt tid.

Dersom jeg det med ro i dag, så klarer jeg nok å holde ut til kl 16…..!!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg