Da kom utbruddet…..

Jeg har merket det noen dager…..  Huden ble først helt tørr, og deretter stiv som papp og når jeg våkenet i dag så det sånn ut.  Dama skifter med andre ord HAM igjen.  Så nå er det ikke noe annet å gjøre å pøse på med AgrOsan, sånn at det går fort over.

Denne gangen var det ikke bare stygt, men sårt  samtidig…  Skulle ønske jeg viste hva som var årsaken, om det er noe jeg spiser o.l., så kan jeg unngå disse tingene.

På den positive siden, var det kjøligere i dag…. BLÅ HIMMEL OG SOL :o) Da smiler i allefall denne dama stort!!

Ha en fantastisk dag :o)

5 kommentarer
    1. Auuu!! Det der såg ikke godt ut.. Håper det går fort over..
      Heldig dere er som har soool!! den er ikke her ivertfall, men det gjør ingenting enda.. vil bare ha regn vi nå.. hehe.. men det er det ikke i dag, nå fryser det på igjen , slik at det til hegen kan regne vekk igjen.. pokkers vær!!! det har visst meldt kanonsvarte skyer med nesten svarte dråper i.. hehehe , det har eg ikke sett før,, så det lover ikke godt!!
      Uansett, ha en nydelig dag videre

    2. Dette var rart, ser jo ut som huden skreller av. Merkelig, og jammen godt du har funnet en krem som hjelper. Ha en fin dag, og god bedring med fingrene.

    3. Mojita: Det er akkurat det den gjør, flasser av i store flak. I sta var det fram med saksa for Ã¥ klippet vekk “fillene”…. Er det som det pleier sÃ¥ er det verste over etter et par dager :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg