Ã…, jeg som trodde jeg var ferdig….

Som jeg sa tidligere i dag har det vært mildt sagt hektisk på jobben…  Tilbudet jeg skulle ha beregnet på morningen fikk jeg ikke begynt på før en stund etter lunch, men jeg ble ferdig med det i god tid før jeg hadde planer om å gå hjem….trodde jeg.

Litt over kl 15 fikk jeg beskjed om at jeg måtte endre på det, og det måtte gjøres i dag…  Jeg var så sliten i hodet at selvsagt ble det feil et eller annet sted, og jeg brukte en evighet på å finne ut hvor jeg hadde gjort feil. Når jeg endelig fant det ut var klokka nesten 17:30. Når ting må gjøres i sisten liten så stresser man, og da er det oxo veldig lett å gjøre feil.

KAJ hadde heller ikke gått enda, og hun kom inn i det jeg dreiv å pakket sammen.  Hun var ikke i form i det hele tatt, glovarm i pannen og frøys så hun skalv.  Håper at hun føler seg bedre i morgen.  Hun var veldig oppgitt over å ikke orke å sitte lenger i dag, for hun hadde en liste over ting som skulle ha vært ferdig i dag… Er man ikke i form, så er man ikke!!!

Dette har vært en masete og slitsom uke på jobben, og helt ærlig så er det jammen godt det er fredag i morgen!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg