VÃ¥ken og opplagt :o)

Jeg har sovet så godt i natt, og da jeg våknet litt før 09:30 følte jeg mer uthvilt enn jeg har gjort på veldig lenge, HERLIG!!!!

I går kveld var jeg hos Anne og Sven-Erik på hjemmelaget pizza, hmmm  Det er jo selvsagt mye bedre en GRANDIS, selv om den ikke blir så ille når jeg er ferdig med den. Med det samme jeg kom inn døra var FELIX (katten) der, og han klatret nesten oppover armen min for å hilse på meg.  Vi har et lite rituale, der han skal gi meg en nuss på kinnet… Han er bare så herlig :o)

Var veldig spent på om bilen ville starte da jeg skulle dra….  Den har ikke vært i drift på nesten 14 dager, og det har vært veldig kaldt ute. NO PROBLEM, det startet som en drøm den.  Uff så møkkete den var, men det har vært umulig å få vasket den pga det kalde været….  Blir det litt mildere ute nå så skal den til pers.

Vi måtte jo se på MGP delfinalen fra Florø, og var veldig spent på om det var noen bra låter… Vi hadde to favoritter som vi håpet skulle gå videre til finalen, en av dem klarte seg.  Det var Babel Fish :o) og den andre vi håpet på var Marika, men hun gikk desverre ikke videre. Vi var enige i at det burde den ha gjort.

Måtte oxo se på Tore Strømøy’s program Det må jeg gjøre før jeg dør, og denne gangen var det akkurat det som var greia. En dødsyk man som fikk ta med sønnen sin til England for å se favorittlaget spille.  Jeg tenkte på hvor mye en sånn tur kan bety for far og sønn…  Jeg ble skikkelig rørt, og det var ikke fritt for at jeg ble litt blank i øynene!!

Jentene mine satt i hvert sitt soveromsvindu å kikket ut i mørket da jeg kom kjørende hjem…  Vel inne i gangen kunne jeg høre dem på andre siden av døra, de ventet på mammaen sin.  Da jeg kom inn måtte jeg jo snuses fra topp til tå, for det luktet jo en annen pus…  Det måtte jo undersøkes ordentlig :o) 

Prøvde å ringe faren min i sta, men han tok ikke telefonen…  Det liker jeg ikke noe serlig av årsaker jeg ikke kan nevne her. Får prøve igjen litt senere, kan hende at han har lagt tlf på lading å gått til naboen.  Det har han gjort før….!!!

Ute er det en fantastisk vineterdag…. blå himmel, sol og + 0 C!!!  Håper alle får en fin dag :o)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg