Jeg har kjøpt meg nytt kamera og parfyme :o)

Jeg klarte bare ikke å la være…

Har gått å sett på dette kamera en stund, og da jeg var ute i lunchen i sta måtte jeg bare kjøpe det. Det har 12,2 mp, som er det samme som jeg har på mobilkamera mitt.  Så fort jeg kommer hjem fra jobben skal jeg få satt det på lading, sånn at jeg kan begynne å bruke det alt i morgen :o)

For en stund siden gikk jeg tom for min favorittparfyme, Alien fra Thierry Mugler, men i dag har jeg endelig hatt råd til å kjøpe meg en ny flaske.  Selv om jeg fant en tålig bra erstatter fra Body Shop så er det jo ikke det samme i det hele tatt.  Er kjempekresen når det gjelder pafyme, den må ikke være for svak, ikke for mye blomster osv.  Liker de kryddrede og litt tunge parfymene….. 


Årsaken til at jeg plutselig fikk råd til å handle så voldsomt nå, en uke før lønning var jo at lånet mitt hadde endelig blitt ordnet…  Da syntes jeg jo at jeg kunne kjøpe en gave eller to til megselv :o)

5 kommentarer
    1. Selvfølgelig så må man koste på seg litt innimellom. Da blir det vel håp om enda flere bilder her på bloggen, det er gøy å se. Takk for komplimenter til min datter.

    2. Heiii;-))
      Grattis med nytt kamera, det ser flott ut;-))
      Ikke få sjokk når du ser det siste innlegget mitt, men eg klarte ikke og la vere, disse damene har herja med meg så lenge nå at nok er nok for min del.. Har alltid oversett , men nå bare måtte eg, de gir seg aldri!! arrrg.. Får ikke håpe at de flytter inn på din blogg nå når de ser denne kommentaren, du kan bare slette den visst du ikke vil at den skal stå her.
      Ha en fin fin kveld vider;-))
      Ha en fin fin kveld videre;-)))

    3. Allis: Vi fÃ¥r krysse fingrene for at det ikke skjer. Jeg leste innlegget ditt, og jeg mÃ¥ innrømme jeg blir oppgitt og forbanna over at enkelte kan tillate seg Ã¥ herje vilt pÃ¥ den mÃ¥ten…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg