Solen varmet godt i dag……

Det var kjølig ute i dag, men sola skinte og varmet å godt at jeg helt glemte kuldegradene…  

Jeg dro først bort på Oppsal for å kjøpe tørrfór og kattesand til kattene.  Jeg så nemlig at Labben hadde den sanden jeg ville ha, og som er ganske bra. Den kommer i ganske stor pose, og holder faktisk i 14 dager av gangen. Det var ikke så mange der borte før kl 14, var antagelig noe sport på tv.

Dro ned på Brynsenteret for å kjøpe det jeg glemte i går, smør, skyllemiddel, vaskepulver, Domestos, baderomsvask og oppvaskmiddel…, he he!  Jeg greide å glemme det siste, enda jeg stoppa opp foran kassa å så over det som lå i handlevogna å var sikker på at jeg hadde fått med meg alt. Nå ja det holder vel til mandag, eller så er åpent i Bunnpris eller hva det nå heter oppe på Ryen.  Dro innom Claes Ohlsson oxo, og kjøpte papir til printeren, veske til mobil og fotoapprat og lyspærer. Glad jeg ikke skulle ha blomster, for det var megalang kø til kassen……

Det ser ut som om bilen min hadde hatt godt av en vask gitt…  Hadde tenkt å gøre det nå i helga, men med kuldegrader ute så må jeg nok vente litt.  Garasjen min er kald, så jeg er redd listene i dørene og låsene ikke har så godt av en vask.  Det kommer vel noen varmere dager om ikke så lenge…..!!!

Det har kommet ganske mye snø de siste dagene, og det var verdt å ta noen bilder av den nå som det var så fint vær ute. Det var oxo en fin anledning til å prøve det nye kamera mitt oxo :o)

Sånn kommer min veranda til å se ut når de blir ferdig med å glasse inn, om noen uker. Jeg gleder meg sånn til at det skal komme på plass, og kan nesten ikke vente…

Når jeg kom inn med varene mine, måtte Ronja inspisere dem med en gang, mens Vinja satt å viste seg frem. Alt jeg hadde kjøpt ble nøye undersøkt og godkjent før jeg fikk pakke det bort.  Ronja er veldig nøye på det området der, he he!!

5 kommentarer
    1. Hehe artig lesning 🙂 Du har også to firbente ser jeg – det er så morsomt med dyr. Vi kan ikke ha katt dessverre, for datteren vår har så innmari allergi. mot dem 🙁 veldig synd for vi elsker katter alle sammen.
      Men vi har to hunder som vi elsker over alt på jord. 🙂 og idag har vi gått en laaang tur i kulda, så det var godt å komme inn igjen ja 🙂
      Ha en fin lørdag, nå skal vi faktisk sette oss å se på Grand Prix 🙂
      Vennlig hilsen Mamzen

    2. Heisan.. Tusen takk for koselig hilsen i gjesteboka;-))) snilla;-)))
      Så flotte bilder du har lagt ut, dere er så heldige som har så mye utvalg av butikker, vi må reise til Førde for og finne flere butikker.. ja det er ikke så langt da ca 1 times kjøring fra oss.
      Kjøp deg sånn stift som du smører på listene i bilen, da fryser de ikke, + olje til låsene, da er du garantert at det ikke fryser.. hehe..
      Klart pusane skal sjekke varene, thii.. men ser den ene vil ringe istedenfor.. Den altanen din blir flott!!! så herlig og sitte der om dagene for ikke å snakke om kveldene når det blir litt kjøligere ute, da må jo den vere perfekt;-))
      Ha en flott lørdag videre , her går det i sport.. VM på skøyter nå.. puuuh!!!

    3. Allis:
      Måtte jo sjekke ut hjemmesiden din og alle de hærlige kattene dine.

      Det er kjekt med mange butikker innimellom, men ikke for lummeboka. Min skriker høyt hver gang jeg drar ut på handletur, he he!! I det siste har den ikke vært i humør i det hele tatt.

      Jeg gleder meg til å kunne bruke den nyinnglassede verandaen til påsken, siden den er så sen kan det bli riktig fint å sitte der :o) Pusene skal få et klatrestativ med litt høyde på sånn at de har god oversikt over det som skjer utenfor..

      Ikke noe sport her, har sett MGP og nå fordyper jeg meg i en nyinnspilling av Poseidon. Ikke like god som originalen, men sånn er det!!

      Ha en fortsatt fin lørdagskveld du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg