Morsdag, og savnet av mamma…..

I dag flommer tankene om min mor over meg….. Hun døde 22. juni 2006, og jeg savner henne voldsomt :o/ spesielt tøft er det på morsdagen og fødselsdagen hennes. Hun var et fantastisk menneske som jeg var veldig glad i. Mamma og pappa kunne ikke få egne barn, og like før fristen for adopsjon gikk ut pga av hennes alder fikk de meg. Jeg tenker på henne hver eneste dag, og savner å kunne snakke med henne å spørre henne til råds.

I sta fant jeg en videofilm jeg gjorde av henne det siste året hun levde, og det var så følelsesladdet å se klippet. Høre stemmen hennes igjen, der hun gikk rundt i stua og pratet om blomstene sine. Jeg hadde så lyst til å ha henne her og gi henne en god og lang klem!!

Til ære for min gode snille mamma kjøpte jeg en en kake i går, som jeg har kozt meg med nå i ettermiddag til en god kopp kaffe.

2 kommentarer
    1. Ååååh så fint skreve;-)) Din mamma var sååå søt, klart du savner ho, fikk tårer i augene;-/ er bare så glad for og ha min mamma enda, min far døde i 98.
      Ha en flott kveld videre og kos deg med kaka, den sĂĄg himmelsk god ut;-)))

    2. Jeg mistet min mor for 5 ĂĄr siden, var 5 ĂĄr igĂĄr. Det har blitt mange tanker i dag pĂĄ morsdagen det er sĂĄ mange minner. Faren min gikk bort to ĂĄr tidligere og jeg savner dem fortsatt nesten hver eneste dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg