Jammen snødde det ikke i dag oxo…overraskelse!!!

Heller ikke i dag rakk jeg å stikke nesa bort i vindu for å se hva slags vær vi hadde, før jeg måtte løpe til banen. Kastet et øye på gradestokken da jeg sto opp, og den sto på – 10,3 C, brrrr!!  Når jeg kom ut på trappa oppdaget jeg at det snødde mellomstore putevar, og det lå luftig og lett snø på bakken.

Måtte prøve mobilkamera på den nye telefonen for å se hvordan det var før det ble ordentlig lyst, og jeg ser jo at det ikke er like knall som det jeg hadde på Sony Ericsson. Pytt pytt, jeg har jo alltid med meg digitalkamera mitt, så det er ikke så veldig farlig egentlig.

Meningen var at jeg skulle på kurs til morran i dag, men pga sykdom og testing ble vi så få at jeg ble spurt om jeg kunne være telefonvakt sammen med Bente.  Egentlig helt greit for meg…  De andre to som skulle gå har fått i oppdrag å notere flittig, og så skal de ha en minikurs for resten av oss på neste avdelingsmøte.


I lunchen må jeg en tur bort på postkontoret for å sende pakken til Linda, som jeg er tante til. Litt viktig å få den avgårde så raskt som mulig, i tilfelle hun vil bytte noe av den… Det er 10 dagers bytterett.

Mens jeg først er ute skal jeg stikke innom fiskebutikken på Youngstorget, for å kjøpe en stor fiskekake til lunch. Jeg har hørt så mye om disse fiskekakene, og hvor gode de er… så derfor har jeg tenkt til å smake på dem i dag, hmm!!

Heisann, der ringer telefonen igjen….  Ha en fortsatt fin dag :o)

5 kommentarer
    1. Hallo og god formiddag til deg;-))
      Ja dette snøhelvette har visst ikke tenkt og gi seg med det første.. off… Vi har hatt dager med kraftig vind nÃ¥, og den samler jo snøen til store skavler pÃ¥ veiene sÃ¥ det er nesten umulig og kjøre bil.. hehe.. I dag har vinden minket litt, heldigvis, for jammen blir det kaldt nÃ¥r det blÃ¥ser og det er minus grader ute.. usj..
      Syns bildet var fint eg..
      Sitter fortsatt stiv som en kjepp, dagane går i sus og dus, har ikke ork til noe, krysser fingrene for at dette snart er over, og eg kan begynne og fungere igjen.. hehe..
      Ha en flott dag videre.

    2. Allis:

      Stiv nakke og skuldre er ikke greit… Jeg har slitt mye med det de siste Ã¥rene, og det er sÃ¥ deprimerende… for man orker ikke Ã¥ gjøre noe av det man har lyst til.

      Håper du snart er på bedringens vei, håpe du alikevel kan ha en fin dag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg