Temperaturen stiger, men snør gjør det fortsatt…

Gradestokken har nå steget til – 6,2 C på morran i dag, men snøen den laver fortsatt ned. Da jeg gikk hjemmefra var det ikke så ille, men når jeg kom til byen så var det like ille som i går.

Det syntes nok ikke så godt på bilde at det snør, men jeg lover at det gjør det……

Da jeg kjøpte den nye Samsung telefonen min hadde de ikke noe fancy bakdeksel til den hos Spaceworld, men jeg fikk tak i et rosa, da jeg var innom telebutikken på Gunnerius for å kjøpe en ekstra lader til å ha på jobb i går. Det ble jo en helt ny telefon vøttø :o)

Hadde en av mine PC frie kvelder i går, hvor jeg bare sløve i sofaen med kattene å glante på TV.  De syntes det er så greit at mammen konsentrerer seg bare om dem, og ikke sitter med ansiktet trykket inn i skjermen på PC’n, hehe!!

Var å titta på ny tv i går og bord til, og det ble faktisk bare å se, he he…  Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal ha en 37′ eller 42′. Stua mi er lang men den er ikke så bred, og da er det ikke så kjekt at tv’n er for stor heller.  Skal låne med meg brodern til Anne når jeg handler, for han har greie på hva som er bra og ikke.  Han nevnte noe for en stund siden om hva man burde kjøpe og ikke, men da fulgte jeg ikke så veldig mye med.


Dette blir en hektisk dag, hvor mye skal være ferdig innen dagen er omme. Jeg kjenner allerede nå at det surrer litt rundt oppe i hodet mitt.  Får trekke pusten dypt å konse meg om en ting av gangen, og skyve de andre vekk til det blir deres tur….

Ha en fortsatt fin dag :o)

5 kommentarer
    1. SÃ¥ koselig og morsom blogg du har 🙂 Kos deg med snøen du, her ligger den langt over pipa snart hehehe. Og gradene stiger pÃ¥ kalde-siden til over 12 nÃ¥. Sitter her og venter pÃ¥ at de kanskje skal stenge strømmen i Tromsø, for Ã¥ spare. Harstad og omegn er mørkelagt… Usj…bor pÃ¥ feil plass 🙂 Ha en fin dag – kommer tilbake hit seinere.

    2. hobbyting:
      Du har helt rett i det, men det hender jeg lar meg rive med… Da mÃ¥ jeg gÃ¥ ta 5. min Ã¥ gÃ¥ vekk fra arbeidsplassen, sÃ¥ pleier det Ã¥ ordne seg :o)

    3. vonhippie:
      Takk for hyggelig komentar, og du er alltid velkommen :o)

      Jeg sÃ¥ det i gÃ¥r at de skulle spare strøm, og veselvis slÃ¥ den av. Vi har ikke vært der enda her i Oslo…

      Ha alikevel en fin dag :o)

    4. Halla kompis;-))
      Fy søren sÃ¥ kaldt dere har det, og den forbaska snøen da… offf… Vi har vinden men det er nÃ¥ 0,5 – sÃ¥ tempen stiger.. heldigvis ikke snø i luften enda, men vi har jo snø sÃ¥ det holder pÃ¥ bakken enda da.. thii…
      Anbefaler deg og kjøpe 42 tommers .. du vil ikke merke store forskjellen , vi har det pÃ¥ hytta, ikke store stua men super perfekt og se pÃ¥ tv… angrer ikke ett sekund pÃ¥ det kjøpet.
      Herlig med data fri og, eg gjør det samme av og til eg og.
      Ha en trivelig dag videre;-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg