Måtte shoppe litt i dag oxo…

Det er farlig å slippe meg ut av døra ser det ut til, for jeg kommer alltid tilbake med noen bæreposer med noe nytt.  I dag var ikke noe unntak, he he…  Skulle bare stikke en kort tur ut for å kjøpe meg mat til lunchen, og kom inn med:

Bilde ble litt utydelig, men jeg gadd ikke å ta av meg klokka for å ta bilde… Har gått å sett på disse Mango klokkene en stund, og lurt på hvilken farge jeg skulle velge. Det sto mellom rosa og lilla, men jeg endte opp med den lilla.

Jeg bare “måtte” ha meg en ny lummebok, for jeg kjøpte meg ny veske i går….

Vesken var helt ny i butikken i går, he he de hadde nettopp hengt den frem da jeg kom inn i butikken og falt for den. Kan brukes som skulderveske, og som sekk. Det fulgte med en ekstra reim til å gjøre den om til sekk.  Falt plask for den med en gang jeg så den. Vesken og lummeboka er fra ESPRIT.

Etter flere måneder med tørke på bankkontoen føler jeg at jeg nesten går litt bærsærk akkurat nå…. På tide å sette på bremseklossene en stund nå tenker jeg….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg