En fin vinter dag, men litt kald…

Det ble litt seint i går, og jeg klarte jo å forsøve meg såpass at det ble bare stress da jeg skulle til frisøren på morran i dag. Når jeg kom ut av dusjen var det 35 minutter til jeg skulle være hos frisøren….  Jeg hater når dagen begynner sånn, men når en kommer ut til dette fine været ble det fort glemt…

Etter at jeg hadde gjort meg ferdig hos frisøren ringte jeg til Eldbjørg, som er en fresk dame i midten av 80 årene. Spurte om hun hadde noe fåre i dag, og det hadde hun ikke.  Vi har begge to leita byen rundt etter en sånn sugekopp som man bruker når vasken er tett, og en veninne fortalte at det hadde de på JULA.  Den eneste butikken jeg viste om var på Lørenskog, i de gamle lokalene til Elkjøp…. å da dro vi dit og fikk hver vår sugekopp.

Etterpå tok jeg med damen ned på Brynsenteret hvor jeg spanderte lunch på henne hos Opera i 2. etg. Jeg hadde ikke spist noe serlig før jeg dro ut på morran, så jeg syntes det var godt å få litt å spise.  Det ble et “høyt smørbrød” (rekesmørbrød) og en vaffel med jordbærsyltetøy :o) Det var gødt :o)

Vi avslutta besøket med en handlerunde inne på ULTRA, og Eldbjørg var så glad for å komme dit.  Hun skulle kjøpe ost, som hun ikke fikk i sine lokale dagligvarebutikker.  Jeg skulle ikke ha så mye i dag, litt melk og middag til i morgen + at jeg var litt godtesjuk så det ble en pose potetgull + litt til… FYSJ, skamme seg!!  Etter at vi hadde handlet kjørte jeg henne hjem til Manglerud… hun ville slappe av litt før hun skulle i bursdag til svigersønnen sin nå i kveld.



Hentet pakken fra Nescafe på posten etter at jeg hadde vært hos frisørdamen i dag. Jeg hadde bestilt 3 esker med Aroma kaffe, 3 esker med Cafe Americano og 1 eske Nestea Peach + en kapselholder. Fant ut at det var lettere å bestille på kaffe på nettet, for de butikkene som skal ha det tar stort sett bare inn Latte, Cappecino og sjokolade. De siste gangene har jeg måtte fly fra den ene butikken til den andre uten å få det jeg skal ha.

Se så vakker himmelen er… tok bilde like etter at sola hadde krabbet ned bak åskammen på andre siden.  

I dag blir det pizza til middag…  en Grandiosa med kjøtt og løk, kryddret opp å med litt ekstra ost på toppen. Det er utrolig hvor god en Grandis kan bli med litt ekstra tilbehør, he he!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg