Jeg mÃ¥tte til legen i dag….

Jeg har vært så innmari stiv i nakken i lang tid, og litt svimmel pga av det. I går toppa det seg virkelig på jobben…  Jeg satt og pratet med en kollega, og da jeg vrei på hode mot henne kjente jeg at det strammet i nakken å så gikk det helt rundt for meg. Det var skikkelig guffent, og tok en god stund før jeg fikk orden på hode igjen..

Jeg blir litt surrete i hode når jeg bruker lesebrillene innimellom, og jeg hadde de på når det skjedde… noe som sikkert ikke gjorde saken noe bedre.

Nakken og skuldrene mine var like ille i dagmorges så jeg valgte å bli hjemme, og jeg ringte på legekontoret å fikk en time kl 11:15 i dag.  Tomazs var forsinket i dag, og han lå en pasient på etterskudd…  Jeg ba om å få sjekket blodtrykket mitt, for det var en stund siden det var sjekket. Sist gang var det litt høyt, og det var det nå også…. Han skal følge det opp utover…

Jeg er veldig stressa om dagen, og har store problemer med å slappe av i kroppen. Det skal ingenting til for at jeg stresser meg selv opp… Kan ikke helt beskrive følelsen helt, men det er som om hver eneste nerve i hele kroppen er i opprør.  Jeg blir veldig sliten av det, og når jeg heller ikke sover så godt om natten så blir ikke saken noe bedre.

Jeg fikk han samtidig til å sjekke 3 føflekker som jeg var litt usikkre på, og en av dem syntes han var greit å fjerne. Den har aldrig vært vond eller noe sånt, men er utsatt for sol om sommeren. Han gjør det selv, og jeg fikk time den 3. mars til å fjerne den. Han har gjort det flere ganger før for meg.  Siden nakken og skuldrene mine var så ille, så sykemeldte han meg til 11. mars. Jeg fikk henvisning til fysioterapi oxo, og jeg dro rett opp for å bestille en time..

Det var sikkert ikke så veldig populært på jobben at jeg ble sykemeldt nå, men det får så være.  Det viktigste er at jeg blir bedre, og at kroppen min har det bra… hvis ikke kan jeg ikke fungere godt den tiden jeg er på jobben.

I sta slang jeg meg på senga for å slappe av litt, og da kom Vinja med en gang…., og det varte ikke lenge innen vi sovna begge to.  Jeg sov vel i 1,5 time, og når jeg våknet lå hun på akkurat samme stedet… på ryggen med bena rett hun. Hun lå å malte for seg selv, og hadde det helt topp.

Det var vel kansje dumt å sove så lenge så sent på kvelden, for da får jeg vel ikke sove i natt……..

5 kommentarer
    1. Åååh så kjedelig, kjenner godt til det der nakkegreiene. Bra du vart sjukemeldt, ikke tenkt på de på jobben, helsa kommer alltid først og det er ingen som takker deg for at du gikk på arbeid og var sjuk..
      Fø flekker er noe herk, så det er bra du fjerner de. Klart pusane liker seg når du er heime og koser med de.. hihi..
      Vi nyter hyttelivet, har dårlig nett her så er ikke så mye på data om dagene, kommer sterkere tilbake.
      Ha en fin natt videre og masse god bedring;-)))
      stor klem fra Allis;-))

    2. Svein:
      I natt har jeg faktisk sovet veldig godt :o) tiltross for vond og stiv nakke. Man føler at hode er mer på plass, hvis det går da, he he.

      Nå ligger pusene i vært sitt vindu, mens de ser ut på snøfnuggene som daler :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg