NÃ¥ er det like før ventilen løsner, og gÃ¥r i taket…..

Jeg har holdt på i 2 timer med å få min gamle scanner til å fungere, gikk det…..???  NEI, selvsagt gjordet det ikke det.  Først prøvde jeg på den nyeste PC’n hvor jeg har Vista, men det kunne jeg jo bare glemme.  Så dro jeg fram den gamle Dell maskinen, som scanneren faktisk har fungert på hele tiden.  Jeg må ha kjørt noe oppdateringer på et eller annet tidspunkt, for det gikk ikke ann å innstallere den…..

Jeg må returnere en signert ordrebekreftelse i dag, til glassmesteren sånn at han kan sette i gang å lage profilene til balkongen min.  Han har somla i 3 uker med å få ut ordren til meg, og da vil ikke jeg at det skal gå enda noen dager.  Ender vel opp med at jeg må rusle bort på postkontoret og kopiere greia, og sende den i posten…  Det er til å bli sprø av…

Har forsøkt å ikke stresse meg opp men har ikke helt klart det kjenner jeg, hendene skjelver og jeg har hektiske røde roser i kindene…  

Vinja ligger i vinduskarmen å ser på snøfnuggene som daler ned utenfor, hun har nok veldig lyst til å fange noen av dem. Noen ganger prater hun til dem, som hun forsøker å lokke dem til seg, he he!  Lille raringen :o)

Jeg får komme meg i dusjen sånn at jeg kan få dratt på postkontoret å fixet opp i styret, sånn at jeg slipper å tenke noe mer på det.

Ha en fortsatt fin dag!!

5 kommentarer
    1. Hehe, jassÃ¥ sÃ¥ det er den dagen..knegg…kjenner meg igjen for Ã¥ si det mildt. Prøv Ã¥ ikkje gÃ¥ i lufta, man mÃ¥ tenke pÃ¥ blodtrykket vettu:-)))
      Lykke til da med alt sammen…
      Og prøv å ha en fiiiiin dag:-)))

    2. Krimbloggen: He he, nei da jeg gikk ikke i lufta… Jeg ga opp tilslutt, og erkjente nederlaget… Data’n vant denne runden :o) NÃ¥ drar jeg rett Ã¥ slett bort pÃ¥ Postkontoret Ã¥ ordner alt der, sÃ¥nn er det med den saken. Ha en fortsatt fin dag du oxo :o)

    3. Hohoho!!!! Ingenting er verre enn og ikke få ting til og funke!!! Kjenner godt til det der.. Prøv og avinnstaller skanneren og innstallere den på nytt?
      Ha en super dag videre;-)) Vi er heime igjen nå;-)) vart litt for mye vind i dag og det har meldt mye mere + snø/regn i morgen..

    4. Allis:
      Det hjalp nok ikke Ã¥ avinnstallere gitt, prøvde det oxo…!! Jeg var pÃ¥ nettet Ã¥ forsøkte Ã¥ hente ned ny driver, men den eksisterer ikke iflg hjemmesiden til HP.

      Her ble det en flott dag etterhvert.. Det snødde pÃ¥ morningen, men etterhvert kom det litt sol. Det var alikevel ikke noe varmt…brrr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg