Jeg surra det til i går kveld…..

Så kjekt satte jeg alarmen på mobilen, og hoppet i senga i går kveld…  Jeg ville opp kl 07:30 for å ha god tid til jeg skulle i vaskeriet på morran i dag.  God tid “NOT”, for jeg bråvåknet kl 08:30… Fikk slengt på meg noe klær, og fløy ned i vaskeriet. Maskinene var i gang allerede 10 min etter jeg sto opp, puh!!!

Det er ikke første gangen jeg surrer det til med alarmen på den nye telefonen…  Jeg brukte en alarm som lå der allerede, og satte riktig klokkeslett… så glemte jeg en viktig ting… endre dagen. Da jeg endelig fikk sett på telefonen så sto den på ringing kl 07:30 i GÅR.  MEGADUST…MEG!!!

Jeg tror ikke at noen hadde stjålet vasketiden min så tidlig på morningen, men vi har noen snikere som flyr nede i vaskeriet støtt og stadig å setter i gang maskiner så fort de får sjangsen.  Vi har en regel at hvis du ikke har satt i gang innen 1 time etter tiden du har hengt deg på, så kan andre komme å vaske.

Foresten var det flere som hadde problemer med å komme inn på bloggen til morran i dag???  Når jeg kom til innloggingssiden fikk jeg beskjed om at bloggen min ikke eksisterte!!!  Hva tenkte jeg da med en gang, har den blitt slettet…. men det var ikke så dramatisk :o)

Nå har jeg sunket godt tilbake i sofaen for å se på hopprennet i Holmenkollen…..

Oslo er innhyllet i tjukk tåke i dag, og temperaturen ligger på -2 C nå like før klokken 12.

Ha en fortsatt fin dag :o)

4 kommentarer
    1. Hehehehe… du fikk opp blodpumpa i dag da.. hihihi.. drit og forsove seg når en skal noe;-)) Er glad vi slipper og ha felles vaskemaskiner , så eg skjønner stresset ditt;-))
      Har vert så lite på nettet at eg har ikke merka noe styr , men merket for noen dager siden at det var tull med serverene, da kom ikke eg meg inn noen plasser, hehehe.. i dag har eg vert rundt omkring enda, så eg merker ivertfall ikke noe nå;-))
      Ha en fin fin dag videre;-))

    2. Huffja, det med alarm på mobil har eg driti meg ut på et par ganger, og våkna med hjertet i halsen og dødsstressa..hehe…deilig med et skikkelig vaskeri, men gu kor deilig å ha vaskemaskina på badet også:-)))
      Hadde problem med innlogginga før i dag, men det er bare blogg.no som har problem..skjedde forrige dagen og:-(
      Ha en fin fin dag:-)

    3. Allis:
      Ja du skulle bare ha sett… Rakk ikke å våkne engang, før jeg sto å dytta klær inn i maskinene, hehehe!!! Det har sine fordeler og ulemper med fellesvaskeri, men når jeg har så lite bad har jeg ikke lyst til å bruke den plassen som er på en vaskemaskin. Dessuten bor jeg i 1 etg., og vaskeriet ligger i samme blokk…og jeg kan gå igjennom kjelleren for å komme dit :o)

    4. krimbloggen:
      Som jeg sa til Allis så har jeg lite bad, og da er det greit med fellesvaskeri. Der er det to store vaskemaskiner og en stor tørketrommel + tørkerom med varmvifte til sengetøy og duker… Det er veldig greit :o)

      Ha en fortsatt fin dag du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg