En ny flott dag i OSLO…sol og plussgrader :o)

Jeg klarte jo ikke å komme meg i seng i normal tid i natt heller….  Hadde store planer om å stå opp tidlig for å se starten av Vasaloppet…, noe jeg alltid pleier å gjøre.  Jeg kom til megselv ved 10 tiden, og kom meg ut av senga med en gang. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg helt klart sovna igjen.

Foresten så ble vinneren av Vasaloppet Jörgen Brink fra Sverige.

Oslo viser seg fra sin beste side værmessig i dag oxo.  Sola skinner uten noe serlig skyer, og da jeg sto opp for et par timer siden var – 2 C men nå kl 12 har det kommet på pluss siden med 0,3 C. Det er jo helt perfekt på WM siste dag, og bortskjemt som jeg har blitt i dette mesterskapet så håper jeg jeg på en ny GULL medalje til Norge. Hadde hvert en fin avsluttning det. Hvilken hals den henger rundt er vel ikke så viktig……!!!

Pusene har holdt det gående siden jeg sto opp i fryktelig tempo….  Ronja har funnet et sammenkrøllet papir som hun sparker til med poten og løper etter. Hun blir aldrig lei av det der….  Innimellom kommer hun med lavt hode og kromrygg å kose knurrer bort til meg. Da vil hun ha koz, og bli klødd på ryggen og på oversiden av halen. Like fort som hun kom er hun borte igjen for å jakte på papirballen sin :o)

Nakken, skuldrene og armene min har ikke blitt noe bedre…  På nakken har jeg t.o.m. fått blåmerke etter behandlingen, så han får helt klart være litt snillere med meg i morgen. Tror nemlig at jeg forsatt er ganske øm da.

På tide å gjøre seg klar til 5 mila….

2 kommentarer
    1. Ã…se:
      Jeg heie pÃ¥ gutta fra sofakroken…. Fire av gutta vÃ¥re blandt de 4 beste skal man ikke klage pÃ¥. De gjorde en flott innsats i dag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg