NÃ¥ skulle jeg akkurat til Ã¥ si at, i dag snør det ikke… yeah right!!!

Snøen laver ned igjen, ikke like ille som i går,  men det er da iallefall ikke kaldt…. + 0,6 C.

Vaktmesteren var nettopp her å hang opp igjen gardinbrettet, så nå skal jeg bare drikke kaffekoppen min å så skal jeg henge opp igjen gardinene mine. Deretter er det bare å krysse fingrene for at RONJA holder seg unna.

Vinja fløy å gjemte seg med en gang det ringte på døra, og hun ville ikke komme frem igjen før jeg gikk å lette etter henne. Da hadde hun gjemt seg bak PC’n, og under hylla.  Det tok litt tid innen jeg så henne, men med masse koz så ble alt bra igjen. Hun kommer nok til å være litt mistenksom en stund, men så går det over igjen.

Jeg sa tidligere at jeg skulle potte om noen planter, men pga av brannsåret har jeg ikke fått gjort det enda.  Kom plutselig på at jeg hadde noen engangshandsker i skapet, så ser det ut til at jeg kan få det unna i dag alikevel. Noen av dem trenger virkelig nye potter, og andre bare mer jord. 

Ikke mye vår utenfor, men man kan jo alltids dagdrømme om bedre vær :o)

Ha en fortsatt fin dag :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg