Endelig ble bilen reeeeeen…!

Nå har jeg gått rundt å sagt i lange leiter at jeg skulle vaske bilen, men jeg har jo ikke fått gjort det. Årsaken er jo at når jeg har hatt muligheten, så har det vært for kaldt.  I dag har det jo vært en fantastisk flott dag med sol og varmegrader, og det siste jeg gjorde før jeg dro hjem var å dra innom bensinstasjonen og vaske bilen.

FØR VASK:

ETTER VASK:

Nå jeg ser på førbildet så ser ikke bilen så ille ut der som den i virkeligheten var.  Med de grisete veiene vi har her i Oslo, så blir den ikke rein veldig lenge tenker jeg, hehehe.  Etter at jeg hadde fått vasket den oppdaget jeg at noe hadde smelt bildøra si inn i min…, en lys bil.  Hvorfor i hæ… kan ikke folk være mer forsikig??

I går kveld gikk det endelig hull på blemma på brannsåret, og det har vært litt sårt å komme borti i dag. Alikevel har jeg ventet på at den skulle slippe, for da kan det endelig begynne å leges å bli bra igjen.

Dro en kjapp tur til Oslo sentrum i dag for å shoppe inn litt makeup, bodylotion, og dusjsåpe… Jeg får ikke tak i det merke her oppe hvor i høyden. Dro en liten tur oppom dyrebutikken på Oslo City for å kjøpe litt mer våtfór til pusene. Jeg har noe skapet, men de er tydeligvis lei det å vil ikke spise det.  Kjøpte de små boksene med tunfisk som de er glad i, og for første gang på mange dager spiste de faktisk opp middagen sin.  Før jeg dro opp å vasket bilen var jeg en speedy goncales tur innom Claes Ohlsson på Bryn, og kjøpte to store plastoppbevaringsbokser.

Kjente at armene og nakken min ikke var så veldig happy når jeg kom hjem… det ble nok litt for tungt i dag!  Resten av kvelden skal jeg koze meg med tv’n i sofakroken!!

4 kommentarer
    1. Hoy hoy så ren og pen bil;-))) Vi måtte vaske våres når vi ankom storesøss på freddan.. hehehe.. den var kølsvart etter 8 timer på veiene.. Nå er vi heime igjen og må nok i vaskehallen i morgen og .. hehe..
      Irri med sånne sår, de er jo drit vonde så eg føler med deg;-))) Klarer alltid og brenne meg inni steikeovnen.. lærer aldri, bare må rote inni der når eg har noe på steiking.. hihi
      Ha en flott søndag videre;-))) Her blir det tidlig kveld etter denne strabasiøse og morroe helgen.. thiii .. ikke 17 år lenger kjenner eg.. puuuh;-)))

    2. Allis:
      Vælkømmin hem at :o) Det er ikke bare bare å kjøre den lange veien på vinterføre. Så jo ut til at dere har hatt noen fine dager her på Østlandet. Alltid hyggelig å treffe familien.

      Hehe, det er nok ikke lenge før min mÃ¥ inn igjen heller…, skal opp Ã¥ besøke fetteren min denne uka og da vet jeg akkurat hvordan bilen blir seende ut :o)

      Du skal se fingeren i kveld…, den er verre enn noen gang. Pleier Ã¥ bli sÃ¥nn en dag eller sÃ¥ til skorpen ramler av, men da er det over :o/

    3. Alltid VELDIG gøy Ã¥ vaske bilen sÃ¥ den er pen og ren nÃ¥r det er slapseføre ute. Men det er jo kjekt sÃ¥ lenge det varer da…. sÃ¥nn omtrent 500 meter, eller til nærmeste bil som kommer motsatt vei har passert og spruta halve veien opp langs sida pÃ¥ bilen. Jeg vasker av prinsipp bilen KUN de dagene det er fint vær og tørt pÃ¥ veiene. Gidder ikke betale hundrevis av kroner for Ã¥ ha ren bil i 5 minutter eller noe. Den er sølvgrÃ¥, sÃ¥ skitten viser heldigvis ikke SÃ… godt om jeg mÃ¥ vente litt :))

    4. muumimamma: Du har rett, det føles nesten som Ã¥ kaste pengene ut av vindu med Ã¥ vaske bilen nÃ¥, men…. Jeg har ved par anledningen hatt noen som morer seg med Ã¥ skrive VASK MEG i møkka, og det har laget riper i lakken :o/ Derfor syntes jeg det var greit Ã¥ ta den et tak nÃ¥ :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg