Det var da ikke dette jeg bestilte, vel??

Når jeg slo opp gluggene å så ut datt haka et par hakk, for der snødde det digre putevar.  Jeg bestilte jo sol og varmegrader, og i flg yr.no så skulle det bli det oxo :o)  Det er noe dritt, for jeg må ut og ned til byen for å hente buksene mine.  Zizzi på Gunnerius hadde endelig fått sorte jeans i min str og benlengde, jeg jublet når de sendte meg en melding i går ettermiddag :o)

Vasken hadde heldigvis åpnet seg i løpet av natten, så det var bare å skylle og vaske vekk skitt som hadde kommet opp til morran i dag.  Oppvasken sto så pent å ventet på meg, og jeg forta meg å ta den med en gang.  Vinja kom å stakk nesen ned i vasken for å se om det boblet like spennende i dag, noe det selvfølge ikke gjorde, hehehe!!  Hun kasta seg over såpeskummet i stedet, for det var oxo veldig spennende :o)

Anne ringte meg mens jeg sto med såpeskum langt oppover armene, for å si at hun og Sven Erik kom etter at de hadde spist og slappet av litt.  Det passet egentlig ganske fint, for da rekker jeg å rydde unna å gjøre det klart til de kommer. På den måten blir vi ferdig mye fortere. Skal bli så deilig endelig bli ferdig :o)

Nå må jeg se å få gjort meg ferdig sånn at jeg kommer til byen….!!!

Ha en fortsatt fin dag :o)

3 kommentarer
    1. Sola er her her NÅ da .. så nå skimter vi såvidt litt blå himmel bak bommusldottskyene .. Skal ikke se bortifra at snøen som falt i går/natt/dag morges ganske snart er vekk igjen! :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg