Jeg prøvde Ã¥ ta bilde av mÃ¥nen, men…..

Da jeg slå opp gluggene i dag, var det ikke av megselv…  Klokka var 10 og kirkeklokkene rett ovenfor dundret i vei, som det alltid gjør på søndag ved den tiden.  I dag gjorde det ikke noe, for jeg var våken å utvilt alikevel :o)


(Gml. bilde fra februar, det er like fint vær i dag…., men mindre snø og langt varmere)

Sola hadde allerede stått opp for lenge siden, og gradestokken viste + 5 C utenfor soveromsvinduet. Luften ute er nok ikke fult så varm, men med en varm jakke er det deilig alikevel.  Om litt skal jeg ta meg en liten tur ut med kamera å knipse noen bilder. Det går bare ikke ann å sitte inne i dette været…., støvsuging, støvtørking og gulvsvask får heller tas seinere i dag eller i morgen.

I natt før jeg skulle legge meg, dro jeg frem speilreflekskamera for å ta bilde av den fine månen…..  Var ikke mye liv i det kamera gitt, for dama hadde helt glemt å lade det…!!  Jeg tok frem det lille digitale kamera for å gjøre et forsøk med det, men det ble jo ikke det samme….. kom ikke nerme nok.

Dette var det beste jeg klarte å få til når jeg zoomet inn, ikke mye å skryte av det…

Da likte jeg dette bilde bedre, selv om det ikke kvalitetsmessig er bra. Er skikkelig suuur på megselv for at jeg glemte å lade det andre kamera :o(  Nå ja, det er ingen ide å irritere seg over det…. øyeblikket er allerede over!!!

Pusene sitter i vinduskarmen og snuser inn vårluften og det fine været….  Ronja så nettopp noen fugler oppe i skogen, og begynte å prate høyt å smatte…  De skulle hun nok gjerne ha lekt litt med :o)

Finværet roper på meg, så nå får jeg få på meg fillene å komme meg ut.

Ha en fortsatt flotters søndag :o)

1 kommentar
    1. Heyyyyy og god formiddag;-)))) Syns du fikk fram mÃ¥nen eg;-))) Her var det overskya og null sjanse til og fÃ¥ en aldri sÃ¥ liten titt pÃ¥ den sværingen som skulle vise seg.. hehehe …
      Pusane er bare så fiiine.. vil bare kose med de;-)))
      Ha en superfin søndag videre;-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg