Hvor god hukommelse har du som var barn/tenÄring pÄ 70-tallet???

Jeg tror jeg holder pĂ„ Ă„ bli sprþ
.  For en stund siden satt jeg og mimret med en venninne om snacks vi likte da vi var tenĂ„ringer pĂ„ 70 tallet. 

Mitt favorittsnacks den gangen sÄ ut som skjell, og kom i to varianter
 den ene var i gul pose og var med bare salt. SÄ var det vinneren for meg som jeg mener var i en rÞd pose, og den hadde en spesiell krydderblanding som var sÄ vanvittig god. Krydderet var ikke pÄ utsiden av skjellet med pÄ innsiden. Krydderet var sÄ kraftig, ikke sterk at man ble fryktelig tÞrst.

Disse gode snacksene er selvfĂžlgelig tatt ut av markedet for lenge, lenge siden
 MEN, er det noen av dere som var barn eller tenĂ„ringer pĂ„ den tiden som husker dette sprĂžde og gode snackset?? I sĂ„ fall, hva det het og hvem var det som produserte det?? 

Det er sÄ innmari irriterende Ä ikke komme pÄ navnet
, hÄper noen kan hjelpe!!!

6 kommentarer
    1. Husker ikke eg heller, men det er akkurat som om eg har det pĂ„ “tunga” hihihi
      Vi har endelig fÄtt regn.. yesssss.. det plasker ned, hurra;-)) og tor med hammeren har og vert her pÄ morraen, men det er over nÄ, trur eg.. hihi.. derfor litt data nÄ;-)) Det meldes rasfare og flom over alt i dag, sÄ vi holder oss inne;-)))
      Ha en strÄlende flott dag videre;-))))

    2. Til Allis: Om du har det pĂ„ tunga sĂ„ er navnet ola rim..hehehehe…
      Eg kan ikkje komme pĂ„ noe sĂ„nn snacks, men eg er jo lettere dement til tider sĂ„ eg er vel unnskyldt..knegg….
      Ha en fiiiin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg