Jeg fikk blomster fra kollegene :o)

Da jeg var på veg ned i kjelleren tidligere i ettermiddag, oppdaget jeg en fyr utenfor som leita seg igjennom ringeklokkene.  Åpna for han å spurte hvor han skulle, og han skulle til MEG… å så hadde han med en blomsterbukett til meg :o)  Det var fra kollegene mine :oD

På formiddagen fikk jeg tips om at Bøler Skole skal ha Loppemarked neste måned, og jeg ba om tlf nr så jeg kunne ringe dem å sjekke om de var interresert.  Noe jeg gjorde i ettermiddag, og de var veldig interressert faktisk. Hvem ville ikke være det når de får, spisebord og seks stoler, PC bord, to bokhyller, en CD hylle, en dagseng, bøker, lamper og masse forskjellige glass og service. De starter innsamlingen neste mandag, og jeg er kjempehappy for at ble kvitt alt sammen så raskt.

Jeg kontaktet glassmesteren i dag oxo, for å få en dato for når de kommer å glasser inn verandaen.  Kontaktpersonen min var ute på oppdrag, så damen jeg snakket med skulle forhøre seg med han å ta kontakt med meg igjen.  Jeg hadde jo håpet på at de skulle ringe tilbake i dag, men det har de desverre ikke gjort. Vel, det kommer en dag i morgen oxo :o)

Jeg måtte en tur ned på Bryn i dag, og da stakk jeg nesen inn i Fotobutikken “bare” for å se…. HAHAHAHA!!!  Jeg gikk ut med et stativ til speilreflekskamera mitt, noe jeg har tenkt lenge på at jeg skulle kjøpe meg.  Har ikke hatt tid til å prøve det ut enda, men det blir nok mange anledninger til det.

Pusene ligger godt på gjestesenga, og de sov så godt at de ikke gadd å se opp engang når jeg kom snikende med kamera.  Det skjer ikke ofte akkurat.  Tror ikke det blir lenge til jeg følger deres eksempel, kjenner at kroppen er sigen.

Først skal jeg se “Come dine with me” på BBC Lifestyle….  Jeg blir fortsatt, etter så mange progam, like overrasket over hvor “jævlig” engelskmenn kan være mot hverandre.  De eier ikke folkeskikk!!!!   Det er greit at man skal si meningen sin om hvordan maten smaker, men man behøver ikke være så neverdigende som noen av dem er.  Når de er sagt, så er det vel kanskje litt det som gjør det interressant :o)

2 kommentarer
    1. Heisann, såååå koselig at kollegaene tenker på en, blir nesten rørt eg av sånt:-)))
      Det er viktig at man føler at noen bryr seg, spesielt når man er sykemeldt!
      Takk for super kommentar på krimmen..!
      Ha en fin dag og kos deg i sola

    2. krimbloggen: Jeg syntes det var virkelig kozelig at de husket på meg… I morgen skal jeg forhåpentlig være med å spise middag på Dinner nede i byen :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg