Endelig en god natt søvn…..

I går/natt gikk jeg å la meg ved 1 tiden, og helt utrolig….  Jeg klarte å slappe ordentlig av i kroppen, og smertene sank i styrke ganske mye. Før jeg viste ordet av det hadde jeg sovnet, og jeg sov helt til klokken ringte kl 7 i dag morges.  Jeg følte meg i virkelig god form, og for ikke å snakke om godt humør :o)

Var hos torturisten 09:20, og det var ingen picknick…!  Jeg forklarte hvordan jeg hadde hatt det de siste dagene, og han gikk til verks med det samme.  Godt var det ikke, men jeg kjente at når han klempte på de rette punktene slapp smertene i kjeven og ansiktet.  Den følelsen kan bare ikke beskrives.  Fortsetter den gode formen resten av dagen, kommer jeg til å få en fin middag sammen med kollegene på Dinner i dag.

Det begynte å bli lite kattemat, så jeg dro innom på Oppsal for å kjøpe en 4 kg sekk til dem.  Siden jeg har en som er som mammen sin, litt god og rund, har jeg fått beskjed av dyrlegen å bruke Light fóret.  Hun har ikke gått ned i vekt, men hun heller ikke lagt på seg mer….., men jeg følger nøye med :o)

Dro en tur ned på Bryn å kjøpte meg noen ferske rundstykker som jeg tok til frokost, for det hadde jeg jo ikke klart å få i meg før jeg gikk til fysioterapeuten. Etter å ha vært inne et par dager, var det veldig godt å komme ut en tur.

Sjefen sendte meg en melding for å høre om jeg var klar for middag i dag, og om jeg kom opp på jobben først.  I utgangspunktet hadde jeg vel tenkt til å vente ute, men det er greit å dra litt tidlig å slå av en prat innen vi går.  Gruer meg litt oxo, for jeg har ikke vært på jobben siden 21. februar eller noe sånt.  Det begynner å bli noen uker siden.  Jeg må gå inn å sjekke menyen til Dinner, sånn at jeg har en liten formening om hva jeg skal bestille i forveien.

Ute var det sol og varmegrader da jeg dro ut tidligere, men nå ser jeg at det har begynt å skye over å blåse ganske kraftig. Hvis det er noe uvær på vei, så håper jeg det blåser fort bort.  De siste dagene med sol og varmgrader har virkelig gjort noe med snøen utenfor. Den har minket betraktelig, og på bakketoppen utenfor har til og med gresset kommet frem :o)

Pusene har gjemt bort noen leker bak døra, og et tørkestativ som er der.  De sliter fælt med å få det frem, hehehe sist gang de holdt på der sklei tørkestativet og gikk i gulvet med et brak.  Det bråkte så fælt at de fløy å gjemte seg langt under sofaen, men kom fort tilbake…. for nysgjerrigheten var kraftigere enn redselen :o)

Ha en fortsatt fin dag :o)

2 kommentarer
    1. Hei på deg:-))) så deilig å lese at du har fått deg ei god natts søvn, man blir jo helt gal uten skikkelig hvile, så det var nok på tide. Eg har vært sykemeldt siden september, hadde frozen arm og forkalkninger i skulderen så jeg går fortsatt på opptrening hos fysioterapaut. deilig men vondt!
      Har lært meg teknikker for å slappe av og nye tankemåte. Man har så lett for å la gamle ubehagelige ting komme og ta fra en sjelefreden, enda man vet at det som har vært kan man ikke gjøre noe med.
      jaja, kos deg med middagen og gode kollegaer i dag!
      Klem fra Sidsel

    2. krimbloggen: Søvn er medisin for bÃ¥de kropp og sjel, Ã¥ jammen sov jeg godt i natt oxo… Tror jeg mÃ¥ lære meg teknikker til Ã¥ slappe av jeg oxo, da kanskje jeg kan sove enda bedre om natten.

      Jeg kjenner igjen den følelsen nÃ¥r man er hos fysioterapeuten… Det gjør vanvittig vondt, men sÃ¥ er det godt alikevel. I dag har jeg fÃ¥tt igjen for gÃ¥rsdagens behandling…., kroppen knaker og vil liksom ikke komme i gang ordentlig. Derfor skal jeg plage meg litt med Ã¥ gÃ¥ meg en liten tur, blir ikke bedre av Ã¥ sitte inne Ã¥ synes synd pÃ¥ seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg