Da var sofaen på plass :o)

Endelig har den kommet :o) Sofaen som jeg har ventet på i flere uker.

De grønne fleezeteppene passer vel strengt tatt ikke inn nå lenger, men det var det jeg hadde.  Med to puser som løper etter hverandre over sofaene, men skarpe klør må jeg legge noe på setet. Ellers er jeg redd de kommer til å gjøre kort prosess gitt.

Den burgunder stresslessen skal oxo byttes ut med en i sort… Ikke bare for at den ikke passer inn i fargen, men for at den faktisk snart ramler sammen.  Et eller annet er galt med den under… trodde først at det var bare bena som måtte skrues til, men det hjalp lite. Kanskje jeg tar meg en tur ned på A-møbler eller Bohus for å kikke litt seinere i dag.

Nå er det bare å vente på at innglassingen av verandaen skal starte, men det må jeg vente med til etter påske… For de som misstenker at jeg er litt utålmodig, så kan jeg bekrefte den misstanken, hehehe!!!

Blogges :o)

9 kommentarer
    1. Aldri eid en skinnsalong i hele mitt liv jeg! X’en mente han ble sÃ¥ svett i baken av Ã¥ sitte i sÃ¥nt. Men som alle andre ungkarer sÃ¥ anskaffet han jo ogsÃ¥ en sÃ¥dan da han flytta herfra .. Koselig stue du har, godt det ikke bare er meg som ikke har alt i sort/hvitt og litt sÃ¥nn minimalistisk .. :o)
      Headeren din var også blitt flott og vårlig! Så her er det vårrenovering for alle penga skjønner jeg!

    2. Grattis med nytt 🙂 det blei jo kjempe flott. Fin header har du også nå,skal si denne dama fikser opp her og der 🙂 Ønsker deg en fin dag videre.
      Blogger klemz Sissel

    3. Heiiiii!!! Grattis med flott salong!!! Kjenner til den der med teppene i sofaen, vi har det samme .. hihi.. pusene syns det er den beste plassen og herje pÃ¥!! arrrg!!! Men sÃ¥nn er det nÃ¥ engang…
      Grattis med flott header og;-)))
      Ha en fin fin dag videre

    4. midtlivskrise: Det har aldrig vært skinnsalong her heller før jeg fikk kattene, men jeg ble så lei den evindelige støvsugingen av kattehår. De sitter helt fast :o/

      Hehehe, jeg syntes det var på tide med en liten ansiktsløftning nå. Vårstemningen kom inn igjennom det åpne vinduet med sol og varme, og da ble jeg inspirert til å bytte headeren :o)

    5. krimbloggen: Tuuusen takk, syntes den fin selv oxo :o) Ja, nå er det sol ut og sol inne + litt på bloggen oxo. En aldrig så liten forfriskning på bloggen er jo litt ok innimellom :o)

      Ha en fortsatt fin kveld!!

    6. sisselfish: Ja, vettu nÃ¥ har jeg subbet rundt i den gamle slitte i lang tid… sÃ¥ nÃ¥ var det pÃ¥ tide Ã¥ fornye seg bÃ¥de i heimen og pÃ¥ bloggen :o)

      Ha en fortsatt fin kveld sissel :o)

    7. Allis: Tuuuusen takk Allis :o) Pusene og jeg lÃ¥ i en stor haug oppe i den nye sofaen i sta… Vi mÃ¥tte jo teste ut om det gikk Ã¥ sove middag pÃ¥ den, og det gikk helt fint!! Var pÃ¥ A-møbler i sta, og da ble det nye fleezepledd i mørkgrÃ¥ og nye puter.

      Skaffet meg Photoshop tidligere i uka, og da mÃ¥tte jeg jo teste ut om jeg fikk til Ã¥ lage meg en egen header… Siden vÃ¥ren har kommet med sol og varme ble jeg inspirert av det :o)

      Ha en fortsatt fin kveld :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg