Jeg overlevde dette tannlegebesøket oxo :o)

På formiddagen i dag var det et nytt besøk hos tannlegen, denne gangen for å reparer/bytte ut 3 gamle fyllinger.  Jeg gruet meg nok litt der jeg satt på venterommet, men det gikk beundringsverdig bra om jeg skal si det selv :o)

Det var såpass mye jobb med de to første fyllingene han tok, så vi nøyde oss med de i denne omgangen. Skal tilbake til mandagen igjen for å ta den siste oppe, og hvis det går greit tar han en liten fylling nede. Da er jeg ferdig med å skifte ut de fyllingene som er slitte og dårlige.  Etter det står det igjen å trekke en tann, og sette den neste på krone.

Det kostet meg litt i overkant av 3.000,- denne gangen, så det er bare å trykke kode og klar å se fornøyd ut, hehehehe!!

Jeg hadde ikke før trådt inn døra før Anita ropte ut… duuuu, det er igjen sjokolade fra fredagen!! Skal du ha?? Ikke lenge etter kom en annen kollega, duuuu, det er bløtekake med marsipanlokk i kantina i dag.  Hvorfor måtte det komme akkurat i dag?? Kanskje like greit, for jeg bør definitivt ikke spise noe av av!!!

NĂĄ mĂĄ jeg jobbe litt, sĂĄ jeg kommer plutselig tilbake seinere i dag :o)

Ha en fortsatt fin mandag :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg