Fortsatt imponert over megselv….

Etter så mange år med å ramle inn døra på jobben kl 9, så syntes jeg det er en bragt at jeg nå i snart 14 dager har klart å være på jobb til kl 8. Det igjen har jo resultert i at jeg ikke orker å rangle rundt oppe til langt ut i de små timer heller.

I dag er jeg sliten og uopplagt, men det er fordi jeg var på farten hele dagen. Først å levere bilen til service kl 7, slepe møbler og skrot opp fra kjelleren sånn at det var klart til komprimatorbilen i dag, så ned for å hente bilen igjen akkurat i tide til at jeg rakk fysioterapitimen min 14:30…

Fysioterapeuten var definitivt ikke snill med meg… Han fant mange vonde punker som han behandlet, og det var så ille at jeg ikke klarte å ligge stille. Når han var ferdig, og i dag, føles det som om kroppen har fått juling. Alikevel kjenner jeg jo at nakken er mye mer bevegelig.

Etter fysion var det å stresse hjem for å skifte, for så å dra ned igjen til byen for å møte Terje og KAJ på Peoples. Vi hadde avtalt å møtes der til middag. Før jeg kom meg avgårde hadde jeg mest lyst til å avlyse hele greia, men jeg stålsatte meg å dro avgårde. Da jeg dumpet ned på stolen samme med de to andre, var alle plager glemt. Vi hadde en kjempekozelig kveld, og jeg var hjemme igjen ved 22 tiden.

Fikk akkurat en melding fra Vann og avløp…

Det har oppstått en akutt hendelse på hovedvannledningen i Skøyenåsveien. Pga. dette er vannet bli stengt i dag torsdag 5. mai kl. 08.10 og frem til ca. kl. 19.00 . Abonnenter i Skøyenåsveien vil bli berørt av vannavstengningen.
Vann- og avløpsetaten beklager ulempene de berørte får ved vannavstengningen.

Kjekt å få vite det i ettertid sånn at man ikke har noen mulighet til å tappe vann til toalettet.. Det henger jo ikke på greip at de kl 9 sier at de stenger vannet kl 8:10, en time for seint.  Jeg får stikke innom Claes Ohlsson på veg hjem for å se om de har vanndunker, så kan jeg stikke innom et eller annet sted å få fylt den opp…

Siden jeg nå allerede har blitt krakilsk, skal jeg ringe glassmesteren for å sette han på plass… I to dager har jeg nemlig blitt lovet å bli ringt tilbake, har det skjedd?? NEI!! Min tålmodighet er nå på bristepunktet, grrrr…. Etterpå skal jeg trekke pusten dypt å roe meg ned :o)

Ha en fortsatt fiin dag, og selv kommer jeg kanskje plutselig tilbake :o)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg