14 dager til neste gang jeg skal til tannlegen….

Hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle ta kun en fylling i dag, men så var det så fort gjort… I tillegg var den andre på samme siden, så jeg sa kjør på å bli ferdig. Det er litt vanskelig å prate akkurat nå, siden hele høyre side er mer eller mindre bedøvet… Må virkelig anstrenge meg når jeg tar telefonen.

Så nå er jeg ferdig med å skifte ut de slitte fyllingene mine for denne gangen :o)

Neste gang jeg skal tilbake er først 26.05., og da skal jeg trekke den knekte tannen min. Akkurat det ser jeg ikke fremt til akkurat, men den er ikke godt å verre blir den hvis ingenting blir gjort. Når det har grodd og blitt OK skal jeg sette en tann på krone… Det skulle vel la seg gjøre innen sommeren setter inn for fult.

Snakk om sommer…. Det er skikkelig varmt ute i Oslo’s gater nå, og jeg hadde selvsagt kledd på meg altfor mye å holdt nesten på å renne helt bort. Det ble bedre når jeg fikk tatt av et lag med jakke, hehehe!!

50 minutter til å jobbe, og så har jeg klart en full arbeidsdag :o)

4 kommentarer
    1. får kort i posten hvert halvår fra tannlegen. Ikke en av mine favoritter akkurat men det er nødvendig. Heldigvis er jeg kvitt skrekken nå.

    2. hobbyting: Jeg har oxo blitt kvitt tannlegeskrekken, det er fortsatt ikke gøy å gå dit men det er greit. Skal oxo begynne å gå hvert halvår heretter :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg