Hmmm, er det alergi eller forkjølelse??

Jeg vet ærlig talt ikke om det er forkjølelse eller alergi, men jeg føler meg definitivt ikke i form i dag. Det begynte i det jeg skulle legge meg i går kveld, da nøys jeg sikkert 7 – 8 ganger å ble helt dett i desen.


Tenkte ikke så veldig mye på det akkurat da, for jeg var så innmari trøtt. Jeg bare tusla inn å la meg, og var egentlig lykkelig for at jeg klarte å komme meg i seng før midnatt :o)

Uansett hva det er så får det jo bare gå sin gang, ikke så mye jeg kan får gjort med det egentlig.

Ute er det en fantastisk flott dag med blå himmel og + 10 C da jeg løp hjemmefra, men i flg yr.no så skulle det komme over + 20C i dag. Det er spådd noen regndråper, men det er jo så tørt overalt så trengs… Håper bare det kommer på natten…

Ooops, nå er det morgen møte…. jeg kommer plutselig tilbake senere i dag :o)

Ha en fortryllende dag :o)

4 kommentarer
    1. Stjernerom: Nei, vettu jeg glemte det…. Kom først på det da jeg var over på Oslo City, og da gadd jeg ikke gå tilbake. Får heller stikke bortom i lunchen en annen dag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg