Innglassing – Fremdriftsrapport….

Stakk bare innom for å fortelle at innglassingsprosjektet nå står uferdig, og det vil det gjøre de neste 3-4 ukene, grrrrrr!!! 

I går fikk jeg forståelsen for at alt skulle være i orden i dag, men der tok jeg grundig feil gitt. Det har nemlig skjedd en produksjonsfeil med glassene. Det fikk jeg vite utpå dagen i dag, og jeg ble ikke spesielt happy for det. Jeg måtte legge bånd på megselv for ikke å bli sur på gutta som monterte, for det var ikke deres skyld.

De forstod godt at jeg var irritert og skuffet, og som han ene sa… selv om vi ikke har gjort feil så er det vårt firma, derfor tar vi det personlig.

Skal stikk en tur innom hagesenteret etter jobben i morgen, for se om de har noe jeg kan feste over det åpne hullet. Tenkte kanskje et nett av en sort som lar luften komme igjennom….

Det er jo merkelig at alt som skal gjøres hos meg eller for meg blir feil…, jeg er jo så uheldig bestandig.

De siste dagene har jeg gått rundt og nyst og nyst…. Var usikker på om det var alergi eller forkjølelse, og det viste seg at det var det siste for i kveld har jeg feber i kroppen.  Derfor tar jeg kvelden og sier GOD NATT!!!!

3 kommentarer
    1. God dag Vera 🙂 Nå er jeg tilbake, ser du strir litt her. Skal bli moro å se dette ferdig selvsagt. ja jeg har skrevet fortsettelsen på historiene mine, og alt henger sammen. Det var hærlige 14 dager i Hellas, og jeg hadde ikke lyst til å dra hjem som vanlig. Kos deg videre i dag.
      Blogger klemz Sissel

    2. sisselfish: Åååå, akkurat nå hadde 14 dager i varmen vært deilig. Brrrr, jeg fryser i dag og regnet høljer ned. Skal ikke klage kanskje, for det var veldig nødvendig så tørt som det var :o)

      Jeg har begyt å bruke verandaen allerede, og møblene er satt ut.. Se bilder i nyeste innlegg :o)

      Ha en fortsatt flott søndagskveld, klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg