Sitter inne å seeeeeer ut på det fine været :o))

Om noen få strakser har jeg lunch å da skal jeg ta meg en tur ut, klarer ikke å sitte inne i det fine været vi har.

Da jeg dro hjemmefra til morran i dag var det allerede + 14C, og humøret steg betraktelig kjente jeg. Jeg hadde nemlig forsovet meg til morran, og var litt grinete av den grunn…. Det forsvant som dugg for solen :o))

Litt nede i veien kom T-banevenninnen hastende for å rekke t-banen… Siden jeg hadde tatt bilen i dag satt hun på med meg til sin jobb. Var hyggelig å ha noen å prate med på veg nedover. Det så ut til å være veldig tett kø, men det var ikke så ille som jeg trodde alikevel :o))

Litt senere i dag skal jeg til tannlegen for å fjerne stingene etter at jeg trakk tannen i forrige uke. Det strammer ganske mye nå, så det skal bli godt å få de ut, men det jeg ikke gleder meg til er det “lokket” han la over såret med antibiotika som oxo skal fjernes. Det pleier å bli ganske sårt etterpå, og litt ubehagelig. Når jeg er ferdig hos tannlegen må jeg stresse bort i bilen for å komme meg hjem… da er det fysioterapeuten som venter på meg. Her går det på løpebånd i dag.

Ha en fortsatt strålende dag, så er jeg kanskje plutselig tilbake :o))

2 kommentarer
    1. Og når vi endelig er ferdige med jobb, tannlege og fysio er solen borte 🙁 Takk for turen i dag. Kanskje det blir en lengre en på lørdag 🙂 Håper alt gikk bra hos tannlegen!

    2. Anonym: Hadde vært koz med en shoppingtur på lørdag :o) Du får kjenne på formen, og gi meg beskjed!! Det gikk greit hos tannlegen, brukte lengre tid på venteværelse enn i stolen. Litt sårt noen dager nå etter at vattlokket ble fjernet, men ikke noe å snakke om :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg