Litt nytt til stua….

Ble ikke helt fornøyd med bildene jeg tok, de ble utydelige å ikke så fine… Gadd ikke å gå en runde til for å ta nye bilder, de får duge. Jeg er ikke noen interiørfotograf så det er kanskje ikke så lett å se på bildene hvor fint det egentlig ble, desverre!!

Jeg ønsket meg turkise glass til lysestakene til veggholderen og til de stående, men Black Design fører ikke den fargen lenger. Det kan bli like fint med klare glass oxo, når man bruker fargede lys eller kanskje litt farget sand eller glass. Prøver med kun fargede lys i første gang, så får vi se hvilken effekt det blir.


Duken kjøpte jeg hos Black Design i går.


Kjøpte denne duken oxo, og den gjorde seg kanskje bedre mot den svarte kaminplaten.

Nei huff dette bildet ble skikkelig dårlig… 

Disse fire glassene er oxo nye, mens duken hadde jeg fra før… Den ser da ut som jeg ikke har brukt strykehjernet på den, men det kan jeg bekrefte at jeg har. Den er nesten umulig å stryke, og har en egen vilje… Skrukkene kommer tilbake så fort den kommer på bordet, noe som irriterer meg noe grenseløst…


Pusejentene mine har holdt på ute på verandaen i hele dag… Det var sånn passe varmt der ute i dag, og da syntes Ronja at det var greit å ligge å dorme seg i solen. Hun liker ikke når det er altfor varmt ute. 

Kveldshimmelen var så fin i kveld, så jeg måtte bare ta et bilde av den… Fine farger :o)

9 kommentarer
    1. Turkis er en nydelig farge, spesielt nå på tidligsommeren. Black Design har så mye fint!! Nå ble jeg inspirert til å pynte opp litt hjemme ;o)
      Ha en riktig god natt, og en deilig dag i morgen
      -klem-

    2. Ååååååååååå, for noen frøydige kanter på lykta! hva er volumet? Hvem produserte denne, og hvor? Turkis ligner på havet, og rødt ligner ikke på noe. derfor ville jeg heller valdt rødt, det må du og. kan du legge ut en nybegynnevideo for sving-elskere? e føler at du er en ordentlig snerten jente, derfor vil e at du skal vise med noen sjekketriks. bra det.
      Jau men du, ja du. Nei ikkje oldemor di, men du. Hva syns du om Linni meister? e følå at hun er litt A7, mens hun sjølv påstår at hun ligner en analanakonda- å fo no syns du da?
      Husk å svare meg innen torsdag, men ikke på onsdag eller fredag. da er jeg på seiletur til honolulu. JEG bare elsk¨å kogosnøddå! Ska e sjøpe ein te deg deg? eller er du kanskje allergisk mot fluesopp? jeg vet livet er hardt, men ikke gi opp enda, hold ut til torsdag, sånn at du kan svare me!
      Jeg elsker Deg av hele mitt hjerte. (selv om jeg ikke har et hjerte, bare et halvt et, donerte det til 9-meningen min i Taiwan. ). Uten Deg er jeg intet, og intet er intet verd om det er intet. (joh 4,38)
      -ps! ps! ps! ps! Deg er kosegiraffen min.

    3. Ble jo kjempefint med turkise lys inni. Er vansklig å få tak i glass med farger synes jeg, har vært på jakt etter vinglass med forskjellige farger, men har ikke funnet noen som har falt i smak ennå.
      Antar at pusene koste seg i sommerværet i går ja.

    4. Turkis er bare nydelig. Her går det i turkis, blått og sort i kjellerstua. :o) Og Black Design er en kjempebutikk. Det er bare et års tid siden den kom til et sted nær meg, men jeg har nå klart å besøke de opptil flere ganger. Ha en fin dag! :o)

    5. hestiaverden: Helt enig, turkis en en nydelig farge.. Jeg så noen flotte gardiner hos Black Design, så det kan nok hende det blir et besøk denne uka oxo :o))

    6. Georgine: Jeg mÃ¥tte leite lenge etter fargede glass til kjøkkenet, og det var ikke her i landet jeg fant dem… mÃ¥tte til Sverige for det. Ja pusene…, de har fÃ¥tt et helt nytt liv etter at uterommet ble mer eller mindre ferdig….

    7. midtlivskrise: Black Design har kommet mange steder i landet, men ikke her i Oslo. Den ligger derimot pÃ¥ Lørenskog rett utenfor bygrensen. Da jeg besøkte niesen min for et par Ã¥r siden i SkÃ¥nevik, Hordaland, sÃ¥ var det jammen en avdeling der i den lille byen… til min store glede :o))

    8. Siv Svanem.: Ja jeg er veldig fornøyd med kjøpet :o)) Kattene er noen ordentlig godklumper… Akkurat nÃ¥ ligger Vinja rett ved siden av meg, og maaaaler høyt mens søsteren romsterer ute pÃ¥ verandaen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg