Sjefa fylte rundt…., men vil ikke være på bloggen!!

Om fredagen feiret vi “Sjefa” som fylte 40 år 02.06. På dagen hadde hun og familien rømt landet for varmere breddegrader. Hun trodde sikkert at vi skulle “glemme” hele dagen, men hoppene glemmer ingen ting de, hehehehe!!!

Vi hadde bestilt kake, og den smakte himmelsk. Er ikke ofte at jeg syntes at marsipankaker er godt, men denne her var det. Ikke for søt, og friske ingridienser.

Jeg hadde selvsagt tatt med meg kamera, og tok masse bilder fra festlighetene…., men…!!! Jeg fikk streng beskjed om at bildene ikke skulle ut på Facebook eller blogg, og det må jeg jo selvfølgelig respektere. Skal sende bildene på mail til jobben, så får de distribuere de rundt internt.

Sjefa har egen hest, og da kom vi på at vi måtte jo tulle litt med henne, hehehe..! KAJ tok på seg ridestøvler, beige hel taite bukser, sort ettersittende dressjakke og Bente’s rosa cowboyhatt. Må jo fortelle at hestehodet vrisker o.l. KAJ besteg “hesten” som ble døpt DORIS, så i et langt tau etter kom resten av hoppene travende i utakt å inn på kontoret til Sjefa bar det. Hun ble helt satt ut, for hun trodde faktisk at vi ikke kom til å finne på noe, hehehehe!

Vi hadde jo oxo samlet sammen til ordentlige gave, armbånd og øredobber. Jeg har selvsagt klart å glemme hvem som har laget smykkene… Det er faktisk noe jeg godt kunne tenke meg å bruke selv oxo.

På kvelden tok lunch-gjengen med seg jubilanten ut på middag…. 

3 kommentarer
    1. Det var hyggelig gjort av dere! Og vet du, det er fint at vi respekterer folks ønsker i forhold til å vise seg på blogg eller andre offentlige medier.Så fint av deg. Håper dere hadde en hyggelig middag!

    2. harmonica: Jeg synes at det er viktig at man tar hensyn på nettet, og jeg håper jo at andre viser meg samme hensyn når de skal legge ut bilder fra fester og arrangementer.

      Jeg tilhører ikke lunch-gjengen så jeg var ikke med ut for å spise, men jeg er helt sikker på at de hadde en kjempefin kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg