Glemte Ã¥ sette klokka pÃ¥ ringing….

Til morran i dag tror jeg at jeg kunne holde følge med Speedy Gonzales, for jeg hadde glemt å sette alarmen på ringing i går kveld. I bråvåknet like før jeg egentlig skulle ha gått, og bare stormet ut av senga…

Jeg klarte å stresse meg ferdig til å rekke og være på jobben til kl 08:30. Det er jeg i grunnen ganske fornøyd med. Alikevel var det litt dumt at jeg forsov meg akkurat i dag, for jeg må gå litt tidligere for at jeg skal å stelle føttene mine 15:30.

Ellers så ser det jo ut som om det blir en flott dag, blå himmel og masse sol. Var ikke det værmeldingen meldte i går på nettet, men jeg klager ikke for VI VIL JO HELLER HA SOL :o))

Ha en fortsatt flotters dag, så er jeg kanskje plutselig tilbake, hehehe!!!

3 kommentarer
    1. Min verste forsovelse var nÃ¥r jeg skulle pÃ¥ ettermiddagsskift pÃ¥ Telegrafen. Skulle være pÃ¥ jobb kl 1500 og jeg vÃ¥knet kl 1445, og det var to kilometer Ã¥ gÃ¥ til jobben…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg