Jammen kom ikke husmortryne pÃ¥ i dag….

I går spurte Anne om jeg ville være med til Bjørneparken i Flå, men jeg orket ikke å dra den lange veien… Tror ikke at hun var så veldig happy, for hun sa at hun gadd ikke å sitte hjemme hele ferien. Det er jo ikke snakk om å gjøre det, men akkurat nå klarte jeg bare ikke tanken på å sitte i bilen hele dagen…. For meg som jobber 5 dager i uka så er det jammen deilig å kunne slappe av å ikke gjøre noen ting i det hele tatt, for meg er det ferie oxo. Det må ikke skje noe hele tiden vel??

Etter å ramla ut av senga og skiftet sengetøy satte jeg i gang med å skure ned badet… Det var noe jeg skulle ha gjort for flere dager siden, men jeg har utsatt det og utsatt det. Nå når det enedelig var gjort er det jo deilig :o))

Etter en rask og frisk dusj tok jeg med meg radion og Rapsgubbene å satte meg ut på balkongen for å lese. Boken er jo bare så morsom å lese… Jeg syntes jeg ser for meg gubbene og område de bor… Har du ikke lest boka, så burde du gjøre det. Det ble ganske varmt å sitte ute på balkongen etterhvert, men det gjorde godt for stive armer og skuldre.

Pusene har ligget rett ut i varmen å bare sovet i hele dag, de har bare vært borte i vannkoppen for å drikke og så tilbake til favorittplassen igjen. Sola har gjemt seg bak åsen nå, og jeg hører dem romstere der ute. Akkurat nå er det varmere inn enn ute, så det er på tide å sette seg ut å lufte seg litt :o))

Ha en fortsatt fin kveld videre…….

4 kommentarer
    1. Hei på deg, sååå flink du var da:-)) Skulle ha gjort det samme, men det er for varmt til å gjøre noe som helst annet enn å nyte dagen med iskaldt vann i skyggen.
      Ha en fin dag Vera:-)
      Klem Sidsel

    2. God ettermiddag, og fortsatt god ferie. Det har jo vært et par dager nå med fint vær, får håpe det holder til helgen også for oss som har begynt å jobbe igjen.

    3. Mojita: Ser jammen ut til at det fine været fortsetter noen dager til, over helgen. Plages litt av varmen for de jeg har fått feber, men jeg klager ikke så mye, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg