Vi slapper av hele gjengen….

I dag er vi trøtte hele haugen, både pusene og matmora…. Jeg har mest av lyst til å krabbe under dyna og legge meg til å sove en stund, men da får jeg søren ikke sove i natt.

Det er nok været som har skylda…. DET REGNER NEMLIG!!

Ronja ligger oppe på klatrestativet og sover, mens Vinja ligger oppe på skrivebordet ved siden av meg å dormer seg. Hun har alikevel et våkent øre til hva matmora driver med, kan jo ikke la noe forbigå henne. Da jeg lakket negler i sta lå hun med nesa helt oppi, og jeg tror hun fikk litt lakk på det ene værhåret sitt… Det var ikke så greit, hehehehe!!

Hva er det jeg hører?? Jo det er sofaen som roper…., den vil at jeg skal holde den med selskap en stund å ta med meg et lunt pledd, hehehe!! Tror jammen jeg skal ta å gjøre det.

Ha en fortsatt fiiiin søndag, hva du nå en gjøre :o))

2 kommentarer
    1. Hehehe!!!! avslapping her og, men det har vert action før i dag. knis..
      Den sofa hylinga kjenner eg godt til, min sofa maser og maser den og.. hehehe
      Ha en fin fin natt videre og drømme søtt.. hihihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg