Ã… regnet styrter ned…..

De sa at det skulle komme mer regn til kvelden, og det kan man trygt si at det har gjort…..

Jeg er glad for at jeg bor oppe i høyden, hvor vannet fosser forbi… Nede i Oslo er det sikkert store innsjøer nå tenker jeg, for slukene klarer ikke å ta unna alt vannet som har kommet.

Det bråkte så fælt fra takrennene og rørene at jeg trodde nesten de ikke skulle klare å holde på vannet. Inne på verandaen har vannet funnet veier, og det drypper friskt fra flere steder. Jeg må nok få tak i noe å tette alle åpningene med sånn at det holder seg tørt og fint.

Om litt så begynner Alt for Norge, så nå skal jeg iiiiiile på kjøkkenet å brygge meg en kopp kaffe for det kjenner jeg at jeg trenger :o))

2 kommentarer
    1. Regner her og. Veldig mye. Hadde en liten svipptur med båten ut til hytta for å hente noe, og en lang tur i skogen med bikkja, før jeg måtte avgårde på jobb. Litt bilder ble det også, men de hadde jeg ikke tid til å se på en gang, før jeg ilte til jobb. Ha en fin søndagskveld. :o)

    2. midtlivskrise: En liten stund så det ut til å lysne litt her i Oslo, men det var bare forbigående dessverre. Fortsetter det i morgen, får jeg anledning til å prøve de nye gummistøvlene, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg