Torsdag allerede!!!

Hvor har denne uka blitt av? Jeg syntes jo ikke dagene går så veldig fort på jobb akkurat, men alikevel har ukedagene fått jettmotoren på. Skal jeg være litt ærlig så syntes jeg at det skal bli godt å få et par dager fri igjen, hehehe!!

Naboen kom inn til meg i går kveld for få få hjelp til å sette på alarmen på vekkerklokka. Hun måtte opp kl 06:00, for å bli med gubben på rekrasjon. Etter at alarmen var satt var hun ikke helt sikker på at den kom til å ringe, så jeg forslo at jeg skulle ringe på dørklokka når jeg var ferdig på badet ca 06:30. Damen var oppe allerede, og klokka hadde ringt som den skulle :o))

Sto litt tidligere opp i dag i tilfelle de skulle ta vannet innen jeg var ferdig til å gå… Det var jo i dag rørleggeren skulle komme å fixe lekasjen i bakken. På lappen som var satt opp i oppgangen, hadde de nemlig ikke satt i hvilket tidsrom vannet ville være borte!! Smart!!

Akkurat i det jeg skulle gå kastet Ronja opp all maten hun hadde spist…usj!! Etterpå føyk hun inn i kattedoen å gjorde det hun skulle der, og så var frøkna i full fart igjen. Jeg er litt på vakt når det gjelder oppkast…., har friskt i minnet sist gang hvor hun holdt på i flere dager. Tror nok at årsaken denne gangen var at hun hadde frotset litt mye i tørrfor koppen, spist for fort og ikke latt maten synke ordentlig innen hun begynte å gjøre morgengymnastikk med søsteren!!

Arbeidet kaller, og jeg har en innviklet sak å bli ferdig med. Krever at de små grå er 100% fokuserte.

Ha en fortsatt fin torsdag, blogges :o))

6 kommentarer
    1. Hei på deg og god torsdag. Godt det er helg snart, selv om min er av den amputerte typen denne uka. Jobb både fredag og søndag kveld. Men lørdagen skal nytes for alt den er verdt. ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg