Pusene syntes jeg hadde sovet nok….

Det var ikke langt på dagen de kom, pusetassene mine, neida kl 08:45 for å være helt eksakt. Jeg skjønte jo straks at det ikke var bare for at de syntes jeg hadde sovet lenge nok. De hadde hørt noen rare lyder, og når jeg dro opp persiennen forstod jeg hvorfor.

Utenfor stod ambulansen, og da ble jeg jo fryktelig nysgjerrig…. Det bor jo noen eldre mennesker i oppgangen som jeg kjenner godt. Denne gangen var det den eldre herremannen i 3 etg. som ble hentet. Det er jo så trangt i oppgangen sånn at det er umulig å få en båre inn der. Håper det går bra med han :o)

Skyene henger nede ved hustakene i dag oxo, men jeg nekter å la det gå inn på meg. Inne har jeg den varme kaffekoppen min, og te-lysene er tent. Jeg kozer meg å nyter søndagen :o))

Litt senere i dag skal jeg ned på gravlund for å legge på granbar på graven til mamma og pappa, og tenne lys for dem. Det er jo Allehelgensøndag i dag, og da pleier jeg alltid å tenne lys. 

Den 10. november er det 11 år siden pappa døde, og det var den samme temperaturen da som nå rundt + 10 C. Etter som jeg husker hadde det ikke vært noen nattfrost enda, og på begravelsesdagen hans en uke senere pøsregna det. Mener det ble en snøfattig desember og jul oxo, lurer på om det blir sånn i år oxo her i Oslo!!

Kaffekoppen min er tom, og det er på tide å fylle den opp igjen. Må ha en til innen jeg hopper i dusjen kjenner… Ronja svinser rundt meg på skrivebordet, og helst foran nesen på meg så det er ikke så lett å skrive. Hun vil ha litt oppmerksomhet, og det skal hun da få :o))

Ha en fin søndagsformiddag, blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg