Ny komfyr i dag :o))

Gleder meg virkelig til at den nye komfyren skal komme i dag, engang!! De skal komme mellom kl 17 – 22, så det blir spennende å se om jeg har trukket vinnerloddet. Dvs. at de kommer til meg relativt tidlig, noe jeg slettes ikke er bortskjemt med ved slike leveranser….!!!

Kom damen seg i seng før midnatt i går, jo da det gjorde hun, men å få sove var det verre med. Kroppen klarte ikke roe seg ned, og nakken og armene verket så fælt at jeg til slutt måtte stå opp for å ta noe for det. Vinja forsøkte å hjelpe mammen sin med å massere skuldrene, men det hjalp dessverre ikke noe serlig det heller.

Kroppen var veldig tung og dorsk da klokka ringte, men jeg tvang meg ut av senga å inn i dusjen. Hehehe, kan nesten ikke huske at jeg gikk på badet engang… så trøtt var jeg!! Da jeg svinsa innom “kontor-rommet” mitt oppdaget jeg oppkast på gulvet…. like flytende som i går. Siden jeg ikke har sett at det er Ronja som har gjort det, kan jeg jo ikke være helt sikker på at det er henne. Hun driver å gnasker på plantene mine, og noen av dem er vel ikke beregnet for små pusemager…..!!! Jeg må nok leke litt detektiv hvis det fortsetter.

Oslo viser seg fortsatt fra en litt grå og trist siden i dag… Tåken henger ikke like lavt som den gjorde i går kveld, og det er jo positivt. Jeg syntes det var veldig deprimerende å se ut av vinduene i går kveld, og nesten ikke kunne se lysene i blokken på andre siden av gaten. Nå burde jeg slettes ikke klage, for heller tåke enn mange minusgrader og snø………………………….!!!

På tide å øke produktiviteten igjen, for jeg har noen arbeidsoppgaver som må være ferdig innen jeg går i dag. Siden jeg må gå litt før for å rekke hjem til de “kanskje” kommer med komfyren, er det ekstra viktig at jeg ikke somler med tiden i dag.

Håper alle får en fin mandag, blogges :o))

6 kommentarer
    1. Grattis med ny komfyr:-)) Du legger vel ut bilde av vidunderet? Vi har fått oss hun som du sikkert vet og det er et helv…mas! Angrer på hele driten..hihi…vi har to katter også. Men de fikser seg selv og er ikke noe styr med. Huffamei..føler meg som ei småbarnsmamma igjen..arghhh…
      Vi bloggast!
      Klem sidsel

    2. bjarteogsidsel: Klart jeg skal legge ut bildet av det nye familiemedlemmet :o)) Huff ja disse dyra…, de er til både glede og bekymring. Men mest glede selvsagt :o))

      Ha en fin dag du oxo, klemz :o))

    3. Grattis med ny ervervelsen på kjøkkenet;-) Du er vel i full sving med både julebakst og diverse snask en kan trylle fram med ny ovn i hus, hehehe..
      Her i huset er det ikke en plante og finne, hehe… det hender vi kjøper julestjerner til jul men de kan vi ikke ha på bordet, hehe.. det pleier og såt på pianoet for der er vel den eneste plassen pusane ikke går, de kvepper når de trakker på tangentene så da hopper de fort ned. hehe..
      Ha en strålende flott kveld videre

    4. Allis: Hehehe.. å nei du, ikke noe julebakst på denne damen enda. Vet ikke helt om det blir noen heller! Hvis jeg rekker det til helga oppe i adventspyntinga så tenkte jeg skulle prøve den med en bollebakst. Lageret begynner å bli tynt…

      Hadde nok vært en ide å minke litt på det grønne her i huset, men jeg har ikke hjerte til å kvitte meg med dem. Får se ann hvordan det går med pusene og spisinga!

      Ha en flotters kveld du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg