Desember mÃ¥ned stabel er pløyd igjennom……

Puh, jeg kom meg igjennom denne måneden oxo… På denne tiden av året er det mange ekstra regninger som skal betales, noe som er selvvalgt. Jeg har forsøkt å plassere de store før jul og når feriepengene kommer, for da er det fortsatt penger igjen på kontoen til litt andre ting oxo.


Det var nå ikke så mange som på dette bilde over…., da kunne jeg nok ha meldt meg på Luksusfellen med en gang tror jeg. Jeg har heldigvis mer kontroll på økonomien enn de folkene som har vært med der.

Sitter nesten å venter på SMS’n fra Komplett.no om at kjøkkenmaskinen min har kommet, sånn at jeg kan hente den. Tror vel ikke helt på at det skjer i dag, men håpe kan man vel gjøre. Må en liten tur ut om litt for å kjøpe nye pærer til spot’n på badet, skulle egentlig ha gjort det i går. Da greide jeg å glemme det når jeg var ute i lunchen. Tenker at jeg skal være smart å kjøpe mer enn en, for når de først en har gått kan du banne på at de andre følger etter på rad å rekke. Spesielt i julehelga når ingenting er opp, hehehe!! Her snakker jeg av erfaring.


Disse to rampejentene vekket meg til morran i dag…. Der lå jeg godt under dyna og sov min skjønnhetssøvn (som ikke hjalp), da de bestemte seg for at det var mye mer gøy å småskloss oppe i senga mi. Helst da oppå meg…. Jeg bråvåknet da Ronja gjorde et byks å landet rett opp på magen min, og da jeg slo opp øynene satt der å kikke på meg med bedårende øyne. Så kom et nydelig mjauuuuu, før hun igjen tok opp kampen med Vinja. Jeg hadde slettes ikke lyst til å stå opp, men da de ikke ga seg nyttet det jo ikke å sove mer… Sto liksågodt opp og ruslet ut på kjøkkenet for å spise frokost og pløye igjennom dagens avis. 

Nå skal damen ta siste slurk av kaffen og løpe inn i dusjen sånn at jeg kan komme meg ut før det blir altfor langt på dagen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg