Kamera mitt er klar for henting…

Var nettopp inne på Mine sider hos Foto Video, for å sjekke om de hadde satt opp noen leveringsdato på kamera mitt. Til min store glede så er det klar til å hentes i dag, yes yes yes :o))


Minuttene frem til kl 12 når lunchen min starter går så utrolig sakte…. Gleder meg virkelig til å begynne å bruke det, så i kveld blir det, for en gang skyld, å lese bruksanvisningen til punkt og prikke. Kamera må utforskes fra ende til annen, sånn at jeg kjenner alle funksjonene ut og inn. Har ikke alltid vært like flink til det…!! Mange ganger har jeg bare tatt en “snabb” gjennomgang, sånn at jeg kan begynne å knipse med en gang… Så har finessene gått litt i glemmeboka inntil jeg faktisk har behov for dem…

Ute snør det, men det er ikke så veldig kaldt… rundt 0 punktet da jeg dro nedover til jobben på morran i dag.

Ha en fortsatt fin fredag, om det så er på jobb eller hjemme :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg