Makrell…, hvor mange da?

Kjøpte en eske med makrell i tomat i porsjonsforpakning i går, men jeg må innrømme at jeg ble litt paff da jeg skulle smøre på brødskivene!!


Det ser ut som om det er tomatsaus med skinn fra makrellen. Smaker det makrell? Jo da det gjør da det, men den må være malt temmelig godt å mixet inn sammen med tomatsausen. Må innrømme at jeg ble litt skuffet, for jeg vil jo gjerne se at jeg spiser fisk. Kommer nok ikke til å kjøpe de igjen, tror jeg da!!


I går hadde jeg med luen jeg strikket på torsdag med den gule knitting loomen min. Glemte helt å ta bilde av den, men skal gjøre det når den blir overlevert jubilanten sammen med de andre festlige tingene vi har/skal lage. I utgangspunktet hadde jeg planlagt et pannebånd, men så glemte jeg meg helt bort da jeg satt å glante på tv. Jeg la ikke så mye flid i den egentlig, men de andre syntes at den var fin, med sin grelle mosegrønne og magasjuke brune farge, hehehe!!


Det er en kald dag i Oslo – 18C da jeg slo opp gluggene på morningen, men sola har nå stått opp så det er blitt litt mildere. Inne står panellovnene på + 25C, så nå er det riktig lunt og godt her i heimen.

Jeg må være kreativ denne helgen, med å male et grusomt maleri og lage et underlag til å sette kaffekoppen på… i selvlysende perler. Problemet er bare at jeg føler meg ikke noe serlig kreativ, sukk. Tingene skal være en del av gavedrysset til kollegaen som runder 60 år…. Hun skal nemlig få en masse tulleting, i tillegg til en ordentlige en selvfølgelig. Får sette på litt Medwyn Goodall på mp3 spilleren så kommer nok kreativiteten tenker jeg, håper jeg :o))

Ha en fortsatt fin lørdag :o))


 

1 kommentar
    1. Kos deg i dag du ogsÃ¥ Vera Lynn! Jeg kjøper de boksene der med makrell i tomat, men den andre typen er nok bedre ja med henhold til fisken og størrelsen pÃ¥ den…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg