Den som hadde rÃ¥d og plass til denne….


Kattene min trenger et nytt og større klatrestativ, og drømmen er å kunne kjøpe et sånt et til dem… De hadde vært så fornøyd med å kunne klatre til toppen å ligge der å kikke ut på verden, men det koster mye å krever sin plass i stua… Må nok finne noe som er litt mindre enn dette tenker jeg, men alikevel høyere enn det de har i dag. I dyrebutikken oppe på Manglerud senteret har de stort utvalg i Kattens no 1 stativer, så jeg får ta meg tur dit å kikke litt :o))

3 kommentarer
    1. Heisann Vera 🙂
      Kattene mine har noe lignende 🙂 De elsker den over alt på jord. Nå begynner den å ramle litt fra hverandre, så jeg må nok på en ny innkjøps runde tenker jeg. Ha en fin søndag videre 🙂 Klemz Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg