Litt deppa i dag :o((

Dette er en sånn dag som jeg føler alt er bare tungt å vanskelig, puh!! Det starta med at Vinja hadde gjort fra seg, eller sparka ut en haug med bæsj på gulvet utenfor kattedoen.. Så hadde en av dem, mest sannsynlig Ronja, kasta opp under kjøkkenbordet i natt… Kjente at det var ikke helt sånn at jeg ville at dagen skulle starte, men ikke mye å gjøre med…….

I tillegg skal jeg ha medarbeidersamtale kl 13 i dag, og jeg liker ikke disse en og en samtalene med sjefen hvor man skal utlevere seg å prate om ting som tynger én på jobbe eller hjemme. Samtidig som man skal være ærlig å si både positive og negative ting om sjefen.. Nå har vi en veldig flott sjef, men jeg syntes alikevel at det er litt vanskelig!!

Det bli oxo lite søvn i natt, for armen min var så vond etter behandlingen i går. Jeg lå og vrei og snudde meg i timesvis uten å få sove, og da jeg endelig forsvant inn i drømmeland var det like før klokka skulle ringe… JESP zzzzzzz!!

Det var godt…., jeg mener å få ut alle de negative tankene i hode :o)) Kjenner at det rydda plass til noen gode og positive tanker :o))

Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

6 kommentarer
    1. Næmmen ikke være deppa søtnos!!!! Sender masse sol til deg eg, vi har solen på husveggen for første gang i år!!!! Må blogge den begivenheten må vite;-))
      Ha en strålende flott dag videre

    2. Allis: Var bare det pÃ¥ formiddagen, men sÃ¥ Ã¥rna det opp seg :o)) Jeg sÃ¥ de fine solbildene pÃ¥ bloggen din, herlig… skjønner at du er fornøyd :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg