Hei hvor det gÃ¥r…..

Pusene holder et rykende tempo igjennom heimen, de løper etter hverandre (bytter på) å har det virkelig morro. Innimellom blir de sure på hverandre, og da går det så pelsdottene fyker rundt dem. Like etter er de gode venner igjen, og så skyter de avgårde igjen..


De er nok happy for at mammen har skura ned doen deres, som var skikkelig ulekker… Det var etter det at de virkelig ble så sprettne, hehehe!! Bra det at det er fart i dem og at de får brukt kroppen sin litt. Ettersom de er innepuser, så er det jo ikke muligheter for noen lange natteturer på jakt etter mus. Nei, den jakta må de nok gjøre inne, og på hverandre, hehehe!!


(arkivbilde) Det er en kald dag her i Oslo, – 8,4 C, men det er ikke helt klart som på bilde fra i fjor. I stedet er det disig og endel frostrøyk som kommer strykende forbi. Jeg var en kjapp tur ute i søppelrommet tidligere i dag, og jeg dro jakka godt rundt meg å gikk raskt inn igjen.


Jeg må være kreativ i dag å starte på maleriet som jeg har fått i oppdrag å lage… De andre helgene har jeg utsatt det for at jeg ikke viste hvordan jeg skulle gripe det ann, men nå vet jeg hva jeg skal gjøre… Problemet er bare at jeg føler meg ikke kreativ i dag, men jeg får se om jeg klarer å komme inn i hode på megselv å hente frem litt, hehehe. Det hender jeg klarer det :o)) Kanskje det er nå jeg skal bruke noen av teknikkene jeg lærte på stressmestringskurset!!


Ellers så skal jeg lade opp til finalen i MGP i Spectrum i kveld… Den store kvelden da vi endelig får vite hvem som skal representere oss i den store finalen senere i år. Jeg skal ikke i Spectrum, men benke meg til her hjemme med litt godt å spise og drikke.

Ha en fortsatt kjempefin lørdag :o))

4 kommentarer
    1. God formiddag min venn;-))))
      Klart pusane blir overlykkelige nÃ¥r matmor tar fullt fjøsstell i kassene, hihihi…
      Så herlig vær dere har, her er det helt ubestemmelig i dag, usj..
      Gleder meg til å se maleriet, lov meg og blogge det ut;-))
      Ha en super flott lørdag videre du og pelsdottane;-))
      Klem klem. Nå er det handlings på meg.

    2. lulltove: Nei, egentlig ikke :o)) Dette blir første gang, og det skal heller ikke være noe fint.. det er litt av poenget. Siden det skal gis bort, og jeg ikke vet om vedkommende leser bloggen kan jeg ikke legge det ut riktig enda…, men det kommer :o))

    3. Allis: Nå har pelsdottene roet seg, og ligger å drar seg et eller annet sted, hihihi! De ble nok slitne etter all denne trimmen :o))

      Frostrøyken har forsvunnet, så nå er det faktisk så fint som på bildet :o)) Jeg burde vel egentlig få på meg uteklær å ta meg en tur ut, kanskje!!

      Det store kunstverket blir lagt ut, men ikke før om ca en måned :o)

      Klemz :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg