Kundekveld pÃ¥ Oppsal senter….

I kveld har jeg vært på kundekveld på Oppsal senter sammen med Monica… Noen av butikkene hadde stands med tilbudsvarer ute i senteret, mens andre valgte å ha tilbud inne i sine egne lokaler. Det var vel ikke stappfult med folk der, men det var en jevn tilstrømning..

Monica og jeg var tidlig ute, og siden magene våre rumlet av sult dro vi inn på Den Røde Hatt og spiste middag. Vi delte en pizza, og det var mer enn nok for meg til å stoppe magen fra å jamre seg, hehehe! Jeg har ikke vært på Hatten på mange mange år, så det var litt artig å stikke innom.


Her er det Oppsal Hud og Fotpleie som har satt opp stand, hvor de hadde noen tilbud. Ingen av oss kjøpte noen ting der.


Her begynner folk så smått komme inn… Ved inngangsdøra sto senterlederen og delte ut Goodybags, og det vill jeg jo sikre meg. Hørte nemlig at det skulle være ganske mye spennende oppi.


Videoshappa hadde oxo satt opp stand, hvor det solgte 10 brukte filmer for 200,- Det var vel det stedet hvor det var mest folk, hehehe… Folk stimet til å leita igjennom stabler med filmer, som lå uten noen form for orden. Vi stoppet oxo opp der å plukket med oss filmer. Til og begynne med sleit jeg litt for å finne noe, for alt jeg tok i var bare skrekk… Akkurat den sjangeren er ikke en favoritt hos meg… Tilslutt fant jeg da noen :o))


Her er Bente fra dyrebutikken Labben hund & katt, og hun er verdens hyggligste menneske… Det er alltid kozelig å komme inn til henne for å handre fór og kattesand til pusene, og da blir jeg som regel stående en stund for skravle. Er man på Oppsal, og man trenger noe til hunden eller katten så er dette stedet å handle :o))


Det tok litt tid innen jeg fant ut at senterlederen sto ved inngangen, og jeg fikk sikret meg Goodybagen…, men her er den.


Dette er hva bagen inneholdt… 


I tillegg fulgte det med noen prøver på hårprodukter oxo…

Nedenfor er de 10 filmene jeg plukket med meg, og av dem var det bare Twister jeg hadde sett før.. Om de er noe bra har jeg ikke peiling på, men det er bare å sette seg ned å ha seg en DVD kveld eller to så finner jeg nok ut av det :o))


Hadde nesten trodd at jeg skulle være dødssliten nå i kveld siden jeg var så tidlig oppe, men NEI da det er jeg ikke. Akkurat nå føler jeg en voldsom energi, og er lys våken… På jobben i dag var jeg nemlig ikke så våken, og da satt jeg å gjespet i et sett…

Pusejentene satt i vindu å kikket etter meg når jeg kom hjem i sta, og de var så selskapsjuke at de nesten klartret oppover buksebena mine. De diltet etter meg, og med en gang jeg satte meg kom de å la seg på bordet ved siden av. Etter å ha fått masse koz, så har de krøllet seg sammen for å sove litt :o))

Nå blir det sløving i godstolen foran tv-skjermen en stund for min del… Ha en fortsatt fin torsdagskveld :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg