Fikk svi i dag….

I går hadde jeg en enorm energi, og kledde på meg husmortrynet mitt å gikk løs på badet… Både kattedoen og baderommet trenge en skikkelig vask. Jeg tenkte at det var best å komme i gang så fort som mulig, mens energien var der….


Jeg hadde sett for meg en hel dag med hode ned i skurebøtta, men i det jeg var ferdig på badet ringte venninnen min Anne. Hun kjedet seg, og hadde lyst å komme en tur… Jeg hadde egentlig ikke noe problem med å parkere skurebøtta for dagen, så jeg sa BARE KOM DU :o))

Ute blåste det en sur og kald vind, men sola varmet godt inn på balkongen så vi satte oss ut dit å nøt det fine været. Det var kozelig med venninnebesøk, og få skravlet av seg ting og tang. Vi skravler jo relativt ofte på telefon, men det blir ikke helt det sammen. Føler at man får sagt så mye mer når man er der.

Jeg hadde egentlig tenkt til å se på den svenske finalen i MGP i går, for å se hvordan det gikk med Loreen… Glemte hele greia da jeg begynte å se på Hver gang vi møtes. Jeg bare digger denne låta her, og spiller den om og om igjen… Når det er sagt så syntes jeg nok at Tooji sin låt er mer fengene i MGP sammenheng, og mer publikumvennlig… Vi får se hvordan det går når sirkuset dras i gang i Baku.

Armene mine er skitsure på meg i dag, og protesterer skikkelig etter skurejobben i går… Sånn er det med meg, energi på toppnivå den ene dagen å så straffer det seg med masse smerter dagen etter. Heldigvis så har jeg fortsatt masse energi i kroppen… Jeg føler meg ganske oppegående, det er bare armene som ikke helt vil henge med i dag….

Ute er det fin og solrik dag her i Oslo, og siden armene mine ikke helt er venner med meg i dag har jeg tenkt til å sette meg ut. Ta med termokoppen og en bok for å lese i sola…. Det er en perfekt søndag for meg :o))

Ha en fortsatt flott søndag!!

1 kommentar
    1. hehehhe!!!! Kjenner til stiv og støle armer etter en runde med vasking.. hihi.. men så herlig det er når jobben er gjort, vi vet at vi har gjot en god jobb når en kjenner stølheten neste dag.. hihi..
      Heldige dere som har sol, her er det fortsatt grÃ¥tt og trist, men det gjør ingen verdens ting, nÃ¥ er magen stappa i raspeballer, sÃ¥ “go” stolen er ikke langt unna..
      Ha en fin fin søndag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg