Bare sløver….

Det føyk kattehår over alt til morran i dag, det var nå sånn det føltes i allefall. Så derfor fikk både støvsugeren og madammen selv litt trim. Jeg børster og grer håndballene vær dag, men de legger alikevel igjen en del dotter over alt.

Vinja ligger som vanlig rett ut i favoritt stolen sin og sover. Hun digger ĂĄ ligge rett i solsteken i lange stunder av gangen.

Selv Ronja ser ut til å nyte sola i dag…. Vanligvis liker hun seg best nede på gulvet, hvor det ikke er noe sol.

Det er snart på tide å gå inn for å lage litt middag…. Kjenner og hører at magen romler å den begynner å bli litt utålmodig nå. Det har vært så godt å sitte ute å nyte sola at jeg helt har glemt å spise.

Jeg har ikke snakket med faren min siden han dro hjem for snart en uke siden. Derfor ringte jeg ham litt tidligere i dag. Han fortalte at han hadde kommet en time for sent til Notodden for å rekke bussen videre til Rjukan. Tabellen var ganske innviklet, men vi var enig om at det skulle gå…. Tydeligvis ikke. Han fikk ringt til en kompis som kom ned å hentet han.

Nei, nå vil ikke magen vente lenger…. Den vil ha mat hehe 🙂

Ha en fortsatt fin lørdag B-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg