Derrick….., ikke mye spennende!!

Det er ikke ofte jeg er hjemme så tidlig på en arbeidsdag at jeg får med meg tv-programmet på NRK mellom 15-17… I dag er unntaket, og for en gang skyld tenkte jeg a jeg skulle få med meg Derrick. Det var ikke akkurat favorittserien da den gikk som en farsott på, var det ikke 80 tallet en gang, og jeg kan ikke påstå at den har blitt noe mere populær nå heller. Egentlig litt kjedelig for min smak!!!


Akkurat nå sitter jeg å venter på at vaska mi skal bli ferdig i vaskekjelleren… Jeg hadde et par IKEA poser med vask med bl.a. sengetøy som jeg ikke tok med forrige gang… Noen ganger tenker jeg at jeg skal kjøpe en vaskemaskin å sette på badet, men det er jo så vanvittig trangt der at det blir nesten ikke noe plass igjen.. Får se hva jeg gjør når jeg engang bytter ut kjøkkenbenken, skulle være mulig å få plass til en maskin der……..!!

Nå skal jeg ikke syte av været, men bare nevne det, hihihihi!! Til morran var det kun + 5 C da jeg sto opp, og innen jeg dro et par timer seinere var det steget til + 9 C… Det har vært overskyet det meste av dagen, og rundt lunchtider begynte det å regne ganske bra så jeg var nødt til å dra fram paraplyen når jeg gikk ut en tur… Nå i sta trodde jeg ensten at det skulle begynne å tordne, for skyene var helt blåsvarte, men det ble ikke til noe, heldigvis…!!

På tide å sprette ned trappa, for å hente vaska som er ferdig om et par strakser….

6 kommentarer
    1. Ja, tenk at Derrick var det mest spennende som gikk på Tv på den tia. I dag sitter vi å gjesper og gremmer oss over serien. Hmm.. Ja verden har jammen forandra seg! 🙂

    2. Hohoho!!!!! Derrick er bare best.. thiii… Vi prøver Ã¥ se hver dag, hehe.. Da sitter vi og slumrer og lar middagen synke inn, hehe.. sÃ¥ joooo derrick er knall.. hehehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg