Bilder med nytt kamera….

Mitt nye Nikon D5100 er mye enklere å betjene enn det gamle Canon kamera, og det tok ikke lange stunden før jeg hadde taket på de enkleste innstillingene. Tror ikke det skal bli noe problem med de mer avanserte heller :o))

Siden jeg var i ryddehjørnet i dag, ble det en lettvinn middag… Pizza med masse godsaker på :o))

For å få et normalt bilde av Ronja, må man minst ta 10 håpløse… Hun snur på hode eller så legger hun seg med ryggen til meg.

Lysglassen jeg kjøpte på Black Design er mine favoritter, og jeg har dem i grønt, turkis og lilla :o))

Min fine Lavendel, som er den eneste som ser ut til å trives på balkongen.

Ronja’s tålmodighet er snart slutt, og hun ser litt smågrinete ut…

Jeg har en gigantisk Fredslilje i stua, og den er ikke så glad i å blomstre, men nå er den i det gode lune å gleder meg med “1” blomst :o))

Vinja er desidert lettere å ta bilde av, hun er rene modellen noen ganger å snur seg rundt sånn at jeg skal få de beste bildene… Noen ganger!!

Siden jeg bare har standardlinse på kamera er det ikke så lett å ta macro-bilder, men noe ble det da.

Frøken Vinja Lillepuzdatter av Skånevik….

Nok et forsøk på nærbilde, kanskje ikke helt vellykket…!!

Nå er det nok, sier Ronja, nå vil jeg ha slutt på denne fotograferingen…. JEG vil sove middagsluren min NÅ uten innblanding, hehehe!!

Jeg klarte ikke å la være, og gikk inn på komplett.no å bestilte en ny all-roud linse Tamron AF 18-270mm F3,5-6,3 Di II VC PZD. De pleier å være ganske kjappe til å sende ut, men jeg får den nok ikke før over helgen. Vet at når Anne har bestilt ganske tidlig den ene dagen, så har hun noen ganger fått varen sin dagen etter… Så heldig er nok ikke jeg, spesielt siden det er fredag…, vi får se hva som skjer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg