Gørr kjedelig…

Etter å ha fått orden på DVD-samlingen min, som egentlig ikke er så stor, fikk jeg satt meg ned for å se på et par av filmene… Sleit litt med å finne ut hvem jeg skulle se på, men jeg klarte da å bestemme meg.


Beginners hadde jeg sett klipp fra når Ewan McGregor var på Graham Norton Show tidligere i år, og jeg hadde store forhåpningen om at det skulle være en ganske morsom film… Det var ikke morsom i det hele tatt, og jeg kjedet meg igjennom en del av den. Til slutt ga jeg opp hele filmen, for den var gørr kjedelig..


The Greatest kjøpte jeg sammen med en haug andre filmer for en 100-lapp… Filmen var skikkelig tåredryppende, og jeg satt å snufsa og gråt igjennom det meste av den. Jeg hater jo sånne filmer egentlig, men jeg klarte jo ikke å stoppe den når den først var begynt. Filmen starter med at Bennet dør i en bilulykke etter å ha vært sammen med kjæresten sin. Familien drukner i sorg på hver sin måte, og plutselig en dag ringer den døde sønnens kjæreste på døra… Hun er gravid å trenger et sted å bo, og det er da det begynner. En film man virkelig burde se, hvis man ikke alt har gjort det da :o))

Nå er det Miss Marple på NRK1, som jeg selvsagt har sett mange ganger før…, men må se igjen alikevel. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett både Miss Marple og Hercule Poirot, men det er en god del ganger. Jeg har lest bøkene flere ganger oxo :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg